Leuk topic! Ik dit zaterdag dit rokje gekocht: (weet niet hoe je er een plaatje van maakt!) Prenatal - babykleding - Prenatal - Prenatal baby meisjes rok Heb er ook nog een bijpassend shirtje en legging bij, maar die staan niet op de website. Ik lees trouwens over Zara. Hoe valt deze kleding? Moet ik een andere maat pakken? Zag op de website indd veel leuke kleertjes!
Met dit shirtje erop! Ik heb nog wel meer gekocht, maar zal ff stoppen met spammen! Ik kan blijven posten, want ik ben shopverslaafd...
Net winterjas gekocht via marktplaats. Ben er super blij mee Alleen als nette jas gedragen, zo goed als nieuw. Voorbeeld van de jas.
Wat een leuk speelgoed zeg! Flowie, jij hebt ook mooie spulletjes geshopt Liefkleintje, lijkt me inderdaad een lekker broekje!
Maar vast ingeslagen nadat ik erachter kwam dat mijn zoontje toch echt wel een beetje hoog water had met de shirtjes met lange mouw. Shirtjes zijn van Just Small. Zag de rode hier ook al in het blauw voorbij komen helaas was die er al niet meer in zijn maat Bekijk bijlage 411644 En deze was in de aanbieding bij bambooz met kortingscode erbij 14,- kwijt Slim fit van Name It. Denk alleen dat de broek hem nog iets te groot is voor komende winter. Maar dan bewaren het wel. Bekijk bijlage 411645