Sarax, mijn dochter is 79cm en draagt van Next mt 80-86. Ik heb groter in de kast, (86-92)maar dat is echt te groot nog,vooral qua lengte. Heb vandaag weer bij hun besteld en gekozen voor 80-86. Qua broek zou ze zelfs nog in 74-80 passen, ik vind het lang vallen. Maar ik heb een korte uk...
Ja erg he!! Ben benieuwd, die rechter schijnt een jurk te zijn. Ik vrees een beetje voor de lengte, Carmen is zo kort haha.
Te groot is meestal nog niet zo erg, groeit ze wel in ! Ik heb de site bij mijn favorieten staan, maar mag er niet teveel op kijken haha. Koop me blut anders . Echt veel te veel aan leuke kleertjes, zelfs voor jongetjes! Moet voor kleine man kleertjes beginnen kopen en moet zeggen dat ik nog maar enkel daar echt mijn smaak heb gevonden (en dan echt veel mijn smaak ).
Ja. Jr kunt betalen mrt credit Card en je wordt goed op de hoogte gehouden over de levering. Maar ik zou er niet nog een keer bestellen. Ze hadden een verkeerd product gestuurd. Na contact (alleen via Engeland), moest ik het product terugsturen (8 euro) of terug brengen naar de winkel. Vervolgens kreeg ik minder geld terug in de winkel en moest ik het weer via Engeland zien te regelen. Dus en een niet geleverd product en moest ee toen steeds achteraan om m'n geld terug te krijgen. Maar kleding is wel leuk!
Even een vraagje over next. Mijn dochter zit nu ongeveer in 86, soms nog in 80, maar welke maat kan ik dan het beste bestellen. 80-86 of 86-92. Ze is pas een jaar maar ik denk dat ze al wel 84 cm is, lang en slank. Alvast bedankt! Groeten Suzanne
Jaja, alweer geshopt bij next, kon het niet laten . Dl groeit ineens mega snel uit der kleren, dus tijd voor een nieuwe lading kleertjes . Een echte kleedjesmama, koop zelden T-shirts/longsleeves/jeansbroeken voor dl .
Leuk rokje/tutu ! Nog een kleine bestelling gedaan bij 3suisses. Vond het jasje en bloesje te schattig ! (Al heeft dl voor deze winter al wel 5 jassen , ml zal weer lachen ).