Hij vindt de Duplo op zich wel leuk.. ik heb die getallentrein en wat basis stenen al aan hem gegeven om mee te spelen. In een van die dozen zaten ook twee kleine poppetjes en een hondje.. Ik heb de poppetjes nog even achter gehouden, voor het geval hij ze in een onbewaakt ogenblik in zijn mond zou willen doen. Het hondje vind hij wel heel leuk.. maar ook die geef ik hem eigenlijk alleen als ik er bij zit. Ik heb nog meer voor hem staan (dozen duplo).. maar op dit moment zou ik zelf enthousiaster zijn dan hem denk ik als ik hem die ook al zou geven Dus daar wacht ik nog even mee.
@Shaantje: dat dude in a shirt truitje wil ik ook bestellen.. maar ik wacht nog even om te zien of er nog meer nieuwe collectie bijkomt binnenkort waaruit ik kan kiezen zodat ik alles in een keer kan laten komen.
Voor iedereen die regelmatig Next koopt.. kijk wat ik opeens tegenkom op Ebay.. exact dezelfde truitjes als die van Next (vorige collectie).. vraag me echt af of de kwaliteit nagenoeg hetzelfde zou zijn.. Whole Sale Baby Clothes Boys Sets Cute Cotton Outfits T Shirt Pants for 1 3Y F21 | eBay *edit* volgens mij staat de Euro niet zo gunstig t.o.v. de USD op dit moment.. dus zou voor die paar euro voordeel de gok zelf niet nemen nu denk ik. Had misschien beter m'n mond kunnen houden
Hee, leuk zelfde broekje besteld. En dat shirtje met best brother is ook gaaf zeg, jammer dat ik die over het hoofd heb gezien. Nouja, komt vast wel weer eens een bestelling. Voor mij is het sowieso afwachten of hij 62/68 wel gaat passen in de zomer, aangezien hij eind april verwacht word.
Ooh ja, dat badpakje vind ik ook zooo cute!!! Die sweater ook, maar ze heeft al zoveel kleding en moet me echt straks focussen op zomerkleding, anders blijf ik kopen!
Haha, ik wou net hetzelfde zeggen over het broekje ! Badpakje vond ik ook erg leuk, maar aangezien we pas in september op vakantie gaan en er dan pas eentje nodig hebben, kon ik de gok nu nog niet wagen .
Bekijk bijlage 439056 Jumpsuitje bij de Hema gekocht. Nu maar hopen dat ik hem niet te groot (lees; lang) heb gekocht(mt92)... Ze zit in maat 80/86 qua broek, maar Hema valt bij mijn dochter meestal kleiner uit, ze heeft alleen korte pootjes.. Maar ik ga er vanuit dat het nog maanden duurt voordat ze het überhaupt aankan, qua weer..
Haha, jij bent echt nog erger dan ik!! Maareh, het is echt dun zomerspul hoor, dus het is niet voor nu geschikt.
Sorry, ik kom uit een ei hoor, maar hoe werkt Ebay? Ik dacht altijd dat dat een soort marktplaats was, maar is dus niet zo??? ( erg he, ik heb geen idee)
Voor de dames die bij Next bestellen, hoe doen jullie dat met betalen? Ik heb geen creditcard, maar ze hebben zo'n leuke dingen daar!
lichtroze, je kunt met ideal betalen hoor! boven 20,- gratis verzenden, alleen moet je rekening houden met hoge verzendkosten bij terugsturen. (minimaal 8,- ongeveer, het kan nog duurder als je kiest voor t&t.nr of aangetekend max 13,- geloof ik) Dat is een nadeel, maar ze hebben zulke leuke kleding en over het algemeen zijn ze sneller met leveren dan H&M!
Hier ook geen creditcard. Klik gewoon maestro aan en dan lukt het hier toch met de gewone bankkaart .