op heel veel verschillende sites eigenlijk net waar ze de juiste maat nog hebben. mijn favoriete zijn hummbee.com livingforkids.nl kinderkleding-tekoop.nl kixxonline.nl andere weet ik ff niet uit mijn hoofd. oh ja kleertjes.com
O my, jij blijft kopen he hahahaha!!! :') Ik ga me serieus inhouden! Heb vanmorgen alle zomerkleding van vorig jaar gesorteerd, alle twijfelgevallen qua maat heb ik apart gehouden en zodra het straks weer mooi weer wordt mag ze dat eerst passen. Mijn ervaring is dat er altijd enkele dingen tussen zitten die ze nog steeds past. ( jurkjes die vorige zomer nog veel te groot waren, ze is kort van stuk, etc)
Ja, ze noemen dat verslaafd haha ! Heb nu gewoon véél te véél tijd, zit al een hele tijd thuis. Moet me toch ergens mee bezig houden ! Heb al wel een hele hoop gekocht voor de zomer hoor ! Nahla2013; Super leuke UGG's !!
Shaantje, ik had voor dit seizoen in augustus/september ontzettend veel gekocht, met als resultaat dat ik alles te groot had ingeslagen, ze groeit nu gewoon minder snel dan als baby. Nu pas past ze die kleding fatsoenlijk. Ik heb hierdoor nog een hoop in een maat kleiner moeten kopen, om haar nu met allemaal veel te grote kleding te laten lopen vind ik ook zo armoedig staan. Maar heb daardoor veel te veel gekocht, vind dat gewoon zonde. Hier brand ik mijn vingers dus niet meer aan. Ik heb 3 kledingstukken gekocht ( kon me niet helemaal inhouden haha) en mezelf voorgenomen om te wachten tot het minstens april is.
Ik heb het mezelf voorgenomen he!! Het nakomen is een tweede. Tenzij ik mn pinpas en dat apparaatje waarmee je via ideal kunt betalen inlever bij mn man hahaha. Erg he, voor mezelf koop ik nauwelijks meer, maar voor die kleine des te meer. Het is zo verleidelijk. Maar goed, dit is mijn voornemen voor dit jaar haha.
Heb je helemaal gelijk in ! Is altijd een gokje natuurlijk. Hier groeit dl momenteel ook helemaal niet snel (moeten terug op controle met 18 maanden omdat ze te klein zou zijn blablabla ). De zomerjurkjes die ik heb gekocht zijn nu nog net iets te lang, dus hopelijk maakt dl nu geen te grote groeispurt want dan zijn ze misschien te nipt tegen de zomer haha ! Broekjes en shirts heb ik ook nog niet veel gekocht tegen de zomer. Met jurkjes kan je nog schipperen, andere dingen zijn al minder makkelijk.
Deze schoenen gisteren besteld voor Rowin, hopelijk komen ze vandaag binnen en passen ze Zijn onder andere voor de trouwerij van mijn zusje binnenkort Want tja.... lopen kan ie nog niet
Super leuke schoentjes! Aah, heb gezien dat er een nieuwe collectie next binnen is! Wat is daar een mega mooi jurkje bij . En voor jongetjes ook weer leuke dingen. Wou even niks meer kopen, maar of ik me ga kunnen inhouden !