Lief! Dankjewel! Sandaaltjes zijn zojuist besteld. Ja ik ben gewoon jaloers op haar kleur! Echt alles staat ze
Hier was ze nog maar 7 maandjes, maar ze zat toen een uurtje op het balkon in de schaduw met factor 50. Ze heeft dan altijd gelijk een kleurtje. Ik ben zelf half Turks/half Mongolisch en vriend is half Nederlands en half Moluks. Duidelijk zijn teintje. Best schandalig dat die kinderschoenentjes zo duur zijn. Ze heeft UGG's van 100 en Shoesme schoentjes van 60. Die werden me zowat opgedrongen door de verkoopster Ik moet wel zeggen dat het z'n geld waard was, want het leek wel alsof ze gelijk beter leerde lopen.
Dankje! Ja ik vind sandaaltjes sowieso altijd ook leuker haha. Wil alleen altijd een paar sandalen, een paar ballerina's en een paar laarsjes hebben in de zomer dus ik ga weer even op zoek naar ballerina's haha
Ik moet wel eerlijk zeggen dat ik ze alleen maar heb gekocht omdat ik d'r eerste schoentjes wil bewaren. Die UGG's zijn schandalig duur, maar het was een verjaardagscadeautje. Ze werd 1 in december. Ik koop ook nooit in de groei, maar ik had begrepen dat kinderen over het algemeen een halfjaar over een maatje doen. Dus die slippertjes heb ik wel alvast een maatje groter gekocht.
Wat schattig! Ja goede schoenen vind ik ook erg belangrijk. Nu heb ik ook wel geluk dat mijn schoonouders een paar keer per jaar naar New york gaan en dan uggs voor mijn dochter mee nemen, scheelt wel ietsmet de prijzen in Nederland en vaak geven ze het dan gewoon kado ook doet mijn dochter een half jaar met een schoenmaat dus vind het dan ook waard om wat duurdere te halen. Wij zijn Iraans, ik ben wel echt wit maar mijn man is bruin zij zit tussen ons in en ik vind het een hele mooie mix geworden qua kleur haha. Ze word ook heel snel bruin in de zon. Ik smeer haar met factor 30 in als we op vakantie zijn. In Nederland smeer ik haar alleen sochtends in en ze verbrand helemaal niet
Dit was m'n allereerste aankoop. Toen was ik nog geeneens zwanger Ik was op slag verliefd. Hij is alleen nog veeeeeeel te groot (98). Hij ziet er gekreukt uit omdat ie in een plastc box zat.
Nu we het over schoentjes hebben.. wat vinden jullie dames? Ik dacht dat dit ook wel kan als fris zomerschoentje voor een jongetje? Maar ik zie dat het te koop staat in de de sectie meisjesschoenen hahaha.. misschien toch maar niet dan.. mm...
Ik vind Iraanse en Afghaanse vrouwen altijd supermooi. Ik ben elk jaar in Istanbul en ik kijk altijd mijn ogen uit. Iraanse dames houden trouwens wel van shoppen zeg. Ik sta altijd te windowshoppen bij Louboutin maar zij kopen schoenen van 800 per stuk alsof het om Van Haren schoenen gaat. M'n vriend kijkt dan jaloers hoe ze teruggaan naar hun glimmende jacht haha! Ik smeerde m'n dochter ook in met factor 30. Ik weet niet wat het was, maar ze zag er dan uit als half Surinaams. Is van Nivea. Ik snap er niks van. Misschien zit er een bronzer in
Oohhhh heeel schattig! Ik vind ze prima voor jongetjes kunnen hoor. Ik zeg doen! Ik hou wel van dat groene.
Ja dat zijn die rijke mensen inderdaad. Die kunnen zich vakanties naar het buitenland veroorloven. De 'normale' burgers niet O vreemd ik gebruik die nivea kids volgens mij..?
Oh ik zie het nu! Factor 30 is gekleurd. Vandaar dat ze zo donker wordt. Ik heb er even een foto van gemaakt. Ik gebruik deze 2 Foto vergeten
Ik snap het niet, zit er bronzer in? Mijn dochter word er namelijk niet heel erg gebruind van maar gewoon normaal Disaro ze vallen wel meer breed dan smal denk ik.
Ja mijn dochter wordt dan juist heel gekleurd. Ik snapte er steeds niks van. Daarom ging ik over naar factor 50. Dat stickertje op de dop viel me nooit op, ik zie het nu pas. Misschien zijn niet allemaal gekleurd? Factor 50 is bijv niet gekleurd.
Je wordt daar niet bruin van hoor, die zonnebrand met dat stickertje op de dop. De zonnebrand heeft een lichtblauw kleurtje, dan kun je makkelijker zien wat je al wel/niet ingesmeerd hebt. Maar het is niet zo'n bronzage versie zegmaar. Ik had die versie ook vorige zomer, de lichtblauwe kleur is nooit uit mijn witte korte broek gegaan! :x Ik vond die Gioseppo sandaaltjes ook heel leuk! Maar durf het niet aan omdat ze niet te verstellen zijn qua breedte, dus dan ga ik ze niet op de groei kopen. Ik kwam qua ervaringen tegen dat ze 1 maat kleiner vallen in lengte. Ik heb nu tweedehands Teva's gehaald met schattige aardbeitjes, die zijn goed af te stellen Maar eerst de lente nog voor het zomer is