Ohhh ik twijfelde er aan om die ook in het 'winkelmandje' te doen! Dit topic is slecht voor m'n portemonnee. M'n dochter heeft 2 Havaianas en 2 Gioseppo's. Die zijn heeel leuk! Ik hoop dat mijn dochter ze over een paar maanden al aan kan. Ze begonnen pas in maat 24. Zij heeft maat 22/23 nu
Nahla, ik zou niet vooruit kopen hoor. Mijn dochter zit al sinds begin augustus in mt 22 en ze past ze nog steeds. Heb allstars gekocht in mt 22 en die vallen zelfs ruim. Inlegzooltje erin en nu zitten ze prima. Ik wacht dus nog steeds op een groeispurt. Mn ouders hebben uit Spanje sandaaltjes meegenomen, mt 23 en die zijn echt nog veel te groot. Gek he, de verkoopster vertelde mij destijds dat ze gemiddeld iedere 3/4 maanden een maat groeien. Nou hier dus echt niet he.
Echt heel jammer! Vooral omdat ik gister leuke witte broderie kleertjes heb gekocht. Ik had in december Shoesme schoentjes in maat 22 gekocht die toen te groot waren; maar nu zijn ze te klein. En ik kocht UGG's in maat 23 die ze nu past. Zal je net hebben he! Zijn ze volgend jaar te klein. Zouden ze echt niet kunnen nu? Ze loopt er heel goed op.
Wat een prachtig dochterje heb je!! Beauty met een mooie lach ❤️ Grappig mijn dochter is ook 12 kilo en 85 cm! Maar ze vandaag precies 16 maanden. Ik heb een lange dochter voor haar leeftijd
Wat een cutieeee!!! Ik wil ook allstars, maar wacht nog een jaartje, nu loopt ze amper. Ik wil zoveel
Ik vind het zelf niet zo mooi als ze zo groot zijn.. Maar het is nu toch te koud ervoor zou ze wel bewaren voor van de zomer. mn dochter loopt in september nog wel eens op sandalen, dat is pas over 5 mnd. Denk dat ze van de zomer stuk mooier/beter zitten
Hahaha.. okay heel even dan dames Zonnebril had ik nog liggen, had ik vorige zomer voor de lol gekocht; het ding was echt veel te groot voor hem. Gisteravond bedacht ik me opeens dat het wel toevallig is dat z'n *ahum* gekke zwembroek er bij past qua kleuren
Deze tuinbroek; eindelijk een maat beschikbaar die mijn zoontje denk ik past deze zomer, dus gelijk besteld (ik aas al een tijdje erop ).. ben zo benieuwd naar hoe deze hem staat. Hopen dus dat ik de juiste maat besteld heb ook, anders moet ie alsnog retour.
2 Zwembroekjes en een shirt van Name it. Gisteren nog veel meer nieuw gekocht, maar dit is vandaag bezorgd.
Nou zeg.. weer ellende met V&D.. net een mail binnen met dat er een fout is gemaakt en ze geen voorraad hebben van de tuinbroek. Is echt al de zoveelste keer dat ik dat mee maak bij hen. Baal baal
Natasjee, super leuke zwembroekjes! LA85, ik vind hem wel grappig eigenlijk, zou je er niet om uitlachen hoor
In december was ze precies 12 maanden, toen had ze 21.5. Dus toen kocht ik Shoesme schoentjes in maat 22. Die begint nu klein te worden. Eind december kocht ik UGG's in maat 23. Die past ze nu nog. Ik verwacht dat ze die sandaaltjes pas over 2 maanden aankan ivm het weer. Ik hoop dat d'r voetjes ietsjes gegroeid zijn haha. Zouden ze volgend jaar nog passen denk je?