Show hier je laatst gekochte aankoopjes!

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Prinsessa, 10 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nahla2013

Nahla2013 VIP lid

4 okt 2012
    5.965
    3
    0
    Ik ben helemaal blij met dit setje

2. Manoya

Manoya Niet meer actief

Heel leuk Nahla, heb gezocht naar dat broekje, kon hem niet vinden. Is hij van de meisjes kleding? Of baby meisjes?

3. Nahla2013

Nahla2013 VIP lid

4 okt 2012
    5.965
    3
    0
    Ja dat broekje is leuk he?! Hij is van de meisjes afdeling.
    Ik heb hem in maat 92. Dat bloesje komt weer van de baby afdeling.
    Handige maat heeft ze nu haha zo shop ik op 2 afdelingen

Dit is hem Product Detail | H&M NL

4. Manoya

Manoya Niet meer actief

Oh is nog net te groot, jammer want hij is zo leuk!
    Valt 92 van de baby afdeling hetzelfde als 92 van de meisjes?

5. Nahla2013

Nahla2013 VIP lid

4 okt 2012
    5.965
    3
    0
    Vind ik wel. Behalve de spijkerbroeken.
    Ik had 2 skinny's gekocht op de meisjesafdeling in maat 92, maar die valt best groot. Ik heb dat korte broekje haar ook nog niet aangetrokken.
    H&M valt sowieso raar. Maat 80 kan ze bijvorbeeld ook nog aan.
    Op de meisjesafdeling heb je vaak veeel leukere kleiding. Jammer he?

Je zou dat broekje al kunnen kopen hoor voor de zomer. Ze is nu 15 maanden? Ik zou hem wel alvast kopen als ik jou was.
    Desnoods doe je hem haar aan met een witte 3/4 legging.

6. LiLaa

LiLaa VIP lid

9 feb 2011
    6.120
    0
    36
    Genieten van mijn mooie gezinnetje
    Op de roze wolk :-)
    Offtopic: en links is de zwemsetje van Kaan, past ook heel leuk met die van Atilla (rechts) 😁.

7. Zara75

Zara75 VIP lid

10 jul 2007
    12.032
    6.135
    113
    Happyland
    Apart he, mijn ervaring is juist dat de grotere meiden collectie juist kleiner valt dan de babycollectie.
    Ik heb nu korte broekjes en blousjes in de 'grotere collectie' in mt 92 gekocht en van de babycollectie past ze nog met gemak in mt 80/86, 92 verzuipt ze in.
    Sterker nog, ik heb jurkjes van vorige zomer, mt 74(!!!) die past ze nu pas, zo groot vielen ze.
    Ik kijk dus niet meer zo naar maten, je kunt er geen pijl op trekken.

Supercute setje btw Nahla!! Ik heb het zelf niet gekocht, dat broekje leek me een beetje 'uitdagend' zo met dat kant, maar nu ga ik toch weer twijfelen!
    In welke maat heb je dat blousje gekocht en hoe lang/zwaar is jouw dochtertje? Oooh, moet stoppen met kopen hoor haha.

8. Nahla2013

Nahla2013 VIP lid

4 okt 2012
    5.965
    3
    0
    Ja H&M valt heel gek inderdaad! Vooral de rompers en maillots zijn mega.
    Oh nee, dat broekje is juist heel schattig! Zeker met dat broderie bloesje of gewoon een wit shirtje er op.
    Dat bloesje heb ik in maat 92 gekocht. Hij staat Superleuk! Leuker dan hij er zo uitziet. Ze heeft nu eindelijk iets langer haar, staat zo leuk met een knotje.vooral met deze elastiekjes en speldjes.

Haha ik moet stoppen met kopen!

9. Zara75

Zara75 VIP lid

10 jul 2007
    12.032
    6.135
    113
    Happyland
    Bekijk bijlage 451159

Dit brave setje heb ik gekocht voor haar haha. Lekker kakkie he. :')
    En heb witte ballerina's gekocht voor eronder te dragen,en anders haar roze allstars.

10. Zara75

Zara75 VIP lid

10 jul 2007
    12.032
    6.135
    113
    Happyland
    Ooh ja, schattig dat zilver!!
    Ik koop nu eigenlijk die haarrotzooi zo goedkoop mogelijk, hahaha ik raak alles kwijt joh. Zo zonde!

11. Zara75

Zara75 VIP lid

10 jul 2007
    12.032
    6.135
    113
    Happyland
    En ik heb gisteravond Ipanema's op Marktplaats gekocht.
    Vorig jaar had ze dezelfde en die zijn nu net te klein.
    Heb me rot gezocht naar Ipanema's met een specifieke sluiting, nergens meer te vinden.
    En op Mp werd precies dezelfde aangeboden, zo goed als nieuw, een maatje groter.
    Zagen er op de foto heel netjes uit, dus ik heb de gok maar gewaagd. En het is niet zo dat die kleintjes stinkende zweetvoeten hebben haha.:p
    Gooi ze gewoon een keertje in de wasmachine.
    Dit zijn ze.
    Bekijk bijlage 451161

12. Zara75

Zara75 VIP lid

10 jul 2007
    12.032
    6.135
    113
    Happyland
    Nahla, ik heb jouw setje ook maar gekocht hoor, kon het niet laten! Heel sneaky op mn man's emailadres een nieuwsbrief aangevraagd, met 25% korting op een artikel.( had er op mijn account geen recht meer op).
    En hoefde geen verzendkosten te betalen.
    :D
    Heb het blousje in mt86 besteld, vind die babymaten echt groot uitvallen bij hun, zeker blousjes en jurkjes.
    En nu maar mn bestelling afwachten.
    En mn pinpas laten verstoppen haha.:)

13. Nahla2013

Nahla2013 VIP lid

4 okt 2012
    5.965
    3
    0
    Oh leuk! Laten we dan foto's maken van hoe het staat bij onze meisjes.
    Ik heb nog nooit iets besteld bij H&M, er heen gaan werkt als therapie bij mij hahaha! De pakketbezorger kent mij inmiddels wel bij naam ;)

14. Nahla2013

Nahla2013 VIP lid

4 okt 2012
    5.965
    3
    0

Oh die flipflopjes zijn schattig!!!
    Ik had laatst een splinternieuwe spijkerjasje van Diesel twv €90 gekocht voor €20 op MP!
    Ik had ook een Juicy Couture pof shirtje gekocht voor weinig op MP

Een sopje met warm water en afwasmiddel in een emmer is voldoende hoor.
    Dat kak setje vind ik ook heeeeel schattig!

15. Boommm

Boommm Niet meer actief

Zara, super leuk die blousjes met het broekje! Koop zelden wat bij de H&M, want vind het voor volwassenen altijd prut kwaliteit. Is dat bij baby's/kinderen beter? Misschien toch eens kijken dan.

16. Zara75

Zara75 VIP lid

10 jul 2007
    12.032
    6.135
    113
    Happyland
    Pakketjes uit Engeland van Next zijn sneller binnen dan H&M, dus als je dichtbij woont kun je idd beter naar de winkel toe gaan. 😉
    Oh en de pakketbezorgster kent mij inmiddels ook (te) goed.
    Laatst liep ik ergens op straat en toen reed ze voorbij en zwaaien maar, toch ernstig als ze je zo herkent hahaha. 😂
    I love mp!
    Tot nu toe ben ik nog nooit opgelicht. *klopt af*
    Als de kleertjes binnen zijn zal ik zeker een foto maken!

17. Pluisjee

Pluisjee Fanatiek lid

15 mrt 2012
    4.592
    20
    38
    Vrouw
    Noord Holland
    Wat een leuke dingen weer meiden... Als ik naar jullie aankopen kijk denk ik hmmmm ik wil ook een meisje ☺️☺️ Helemaal mijn smaak !!

Ach wie weet wordt de tweede een meid , maar ik zal hierna als het gegund is wel een jongen krijgen 😊
    En mijn stiefdochter kon ik tot haar 7e alles aantrekken wat ik leuk vond maar nu heeft ze een hekel aan jurkjes , rokjes , roze en echte meisjes dingen 😂😂😭😭
    Loopt het liefst in een joggingpak of in haar paardrijd kleren haha.
    Zomers krijg ik wel een jumpsuit (schrijf je dat zo 😉) aan maar alleen de saaie sportieve 😜

Ach ik trek B. Wel een jurkje aan afentoe haha. Nee hoor gister mijn z8 bestelling binnengehad voor hem helemaal blij mee :)

18. SDonya

SDonya Niet meer actief

Als ze ze volgend jaar nog past dan zullen ze dit jaar wel ruim zitten..! In mijn geval zouden ze bij mijn dochter dus volgend jaar nog passen.. Mijn dochter heeft trouwens ook 2 winters met haar uggs in maat 23.5 gedaan! :)

19. Manoya

Manoya Niet meer actief

Hmm "dankzij" Zara (eerrrg slecht voor me portomonee) toch maar even op de meisjes afdeling 92 kijken dan :D
    In 92 van de babykleding verzuipt ze echt, athans in de broeken..Ze zit in 80/86 (broeken) en shirtjes mogen 86 of 92 zijn.

20. Kletskous

Kletskous Actief lid

7 sep 2012
    226
    8
    18
    Friesland
    Zara75: Jij hebt roze Converse schoentjes voor je dochtertje, toch? Waar heb je ze vandaag, als ik vragen mag, want ik zag ze bij Next, maar vind het zo moeilijk om de maat te bepalen!

Ze moet ongeveer maat 22 hebben, maar ik heb geen idee of ze groot of klein vallen. En volgens de maten-tabel hebben ze alleen 21,5 en 23. (5 en 6)

Deel Deze Pagina