En wat zomer dingetjes van de primark voor de oudste.. O.a dit setje.. Van de andere kledingstukken heb ik nu geen foto
SDonya Oh vooral dat pakje van H&M is leeeuk!!! Yc86 Heeel leuk! Vooral dat jurkje is stoer! Leuk met gympjes er onder Olifantje1991Dat zwembroekje zou ik ook gelijk gekoht hebben als ik een zoon had gehad. I ❤️ stars Deze heb ik gister binnengekregen
Wat leuk! Krijg gelijk zin om schoenen te gaan shoppen ! (Heb geluk, sommige schoentjes worden te klein, weer een excuus om alweer schoentjes te gaan kopen )
Hihi ik ben ook helemaal gek van sterren, z'n slaapkamertje heeft ook sterren thema, zelfs m'n man zei toen ik dat zwembroekje liet zien: "Sterren is altijd goed!" Jij hebt ook weer leuke dingetjes geshopt!
Deze heb ik ook, en ook de gebloemde variant. Valt hij bij jouw dochter ook zo lang? Zou een tuniekje moeten zijn, maar valt als een jurkje.
Ik heb hem nog niet geprobeerd bij haar (hij hangt toevallig nu buiten aan de droogmolen ), maar het lijkt inderdaad wel echt een jurkje. Ik vind het niet zo erg, want hij is wel enorm leuk en ik heb een vrij lange dochter
deze besteld hopelijk is het volgende week ook mooi zonnig weer.. kan hij lekker spelen met water buiten
Ik heb hiervan net de meisjesversie gekocht! (zonder dat mijn dochter erbij was) Maar ik kan ze straks gaan omruilen voor een maat kleiner, want ze vallen erg groot!