Hangt ook een beetje van badpakje tot badpakje af ! Ik heb er 2 van Next in maat 1.5-2y en deze verschillen toch wel enkele centimeters . Het ene vrees ik dat ze niet mee tot de zomer geraakt, past nu perfect aan met zwemluier en het andere is ruimer. Dat gaat perfect passen tegen de zomer . S.iënna was vorige week 81.5cm groot om je een idee te geven . (Het blauwe valt nipt, het andere is ruimer )
Er is een facebook pagina over next. Daar worden 2dehandsspullen & nieuwe kledingstukken verkocht, maar ook dikwijls gevraagd hoe sommige kledingstukken vallen. Je kan daar misschien eens informeren hoe het badpakje valt dat jij wil kopen ! https://www.facebook.com/groups/Next.Kleding/?fref=ts
Ik heb 2 mooie dingen besteld. hopelijk krijg ik ze snel binnen. De romper is 62. En de winterjas is groter maar op de site staat dat hij erg klein uitvalt dus hopelijk kan ze die van t winter aan.. zo blij! Nu wachten op de levering. .
Zara, ik ben benieuwd welke maat je uiteindelijk hebt gekozen en hoop dat 'ie goed zit! Mijn laatste aankoopjes: Bekijk bijlage 456195 Bekijk bijlage 456197
Die koffer is echt super leuk florina! Soeeee leuk weer! Vooral de all stars! Die wil ik eigenlijk ook nog hebben voor mijn oudste! Ik heb net ook een extra buggy voor onze vakantie besteld hopelijk is het wat..... Iemand ervaring met deze buggy?
Soee Super leuk! Die schoentjes heeft m'n dochtertje ook hihi Ik heb dit shirt en nog een broekje en polo gekocht voor Novan Maar men wat valt het ruim zeg!
Thnx ik vind hem ook geweldig, heb hem gekocht via de mama app van wish. Mega leuke dingen te koop voor weinig geld. Geen idee welk merk trouwens...
En feetje... Ik had al de sweater (schrijf je dat zo?) die er ook bij past. En de spijkerbroek ervan dus heb nu meerdere combi's haha