En Zara... Ik moet alleen de broek passen onze kerel is heel smal en vaak past niks. Mijn dochter was ook altijd zo smal en die pasten vaak alleen Zara dus hopelijk heb ik geluk haha...
De Wubbanub en een speen waar eten in kan zodat de kleine vast aan smaken zou kunnen gaan wennen. . ben benieuwd of het wat is. . heb ze nog niet binnen.
Ik ben benieuwd of de Wubbanub wat is! Novan pakt alleen Bibi maar die kan ik dus nergens meer kopen ... Bibi beloofd al 2 maanden dat de schappen weer vol gaan liggen maar ze zijn nog nergens te bekennen. Het classic model, waar niks mis mee was...
Wat zonde! Ik zag bij de ah bij ons vandaag nog bibi spenen in de "opruimingsbak". raar dat ze niet meer in de schappen liggen dan..
Ja stom he kan ze hier nergens vinden Komt omdat er een fout was met hun nieuwe model toen hebben ze alles meteen eruit gehaald
Leuk pluisje, Ik heb pas shirtjes bij de zara voor mijn zoontje gekocht vind ze niet mooi vallen bij hem. Vind het echt jammer
Dit is het eerste wat ik voor hem daar heb gekocht. Ik zag veel leuke dingen maar ik vond de pasvorm beetje gek. Beetje lubberig ik kan het niet goed uitleggen eigenlijk. Leek wel wat breder en korter ofzo , iets wat mijn zoontje niet kan hebben. Daarom voor de polo gegaan die valt mooi recht zeg maar. Broek is helaas wel iets te ruim (dit is skinny model en valt bij hem baggy) maar dat heb ik wel vaker omdat hij tenger is. En vooral zijn heupen zijn smal. Maar opzich kon het net (en ik ben kritisch haha).
Ja klopt de shirtjes zijn slordig en vallen kort en breed vind het geen mooie kwaliteit. Ik vind het erg jammer want ze ziin wel leuk