Nice! Het is super handig ding! Kaan ging lekker erop zitten en papa ging trekken 😁. Enige nadeel is: iedereen kijkt naar je 😂 maar dan echt iedereen! Ik heb echt zovaak gehoord van; Kijk hoe gaaf mama ik wil dat ook Kijk hem nou, dat is leuk Hey kijk die jongen nou Het valt blijkbaar zo erg op, iedereen op de luchthaven had het over dat scootertje 😂😂😂. We gaan in Aug weer op vakantie, Kaan gaat 'm dan weer lekker gebruiken!
Hoe valt Zero2three? Heb een heel leuk shirtje gezien, wat er alleen nog in 50 is. Nou zit hij daar nog steeds in, alleen sommige merken beginnen langzaam aan kleiner te worden. Dus weet iemand hoe het valt?
Zojuist dit bed besteld voor ons kamikaze kind. Ze maakt haar slaapzak (die al binnenstebuiten zit) los en klimt uit bed, ghehe.. Helaas wel zonder lade, want 60 euro voor alleen een lade vind ik een beetje te gortig!
2 Longsleeves van Tumble 'n dry, 1 Longsleeves van Babyface, shirtje en korte broek van Z8 en een nieuwe kinderwagen! Moet allemaal nog binnen komen. Morgen de 3e autostoel ophalen en van de week een gronbox en dan hebben wel wel weer even genoeg geld uitgegeven aan de mannen! Pff, het is zo verslavend om kleding voor ze te kopen!!
Dit schattige 'hokje' volgens dl: https://oililyshop.com/nl/outlet/super-sale/kinderen/jurken/rok-sonia/c_192-108-110-124/p_56400#inspiration
LA85: Tnx!! SDonya: Merci! Schattige kleertjes! Tijd gaat echt snel, voor je het weet is ze al 1!!! Natasjee: Leuk, lekker geshopt! Zal wel flink duur zijn, een drieling Maar wel super leuk! Uuz: Haha 'hokje', schattig! Moli: Leuk, heel stoer! Roosje: Dank je Hij komt hier vandaan Peuterbed Wit 140x70 | Petite Amélie Heb deze erbij besteld namens haar cadeau-oma Ze is helemaal Minnie fan
Soee. Wat een geweldig bedje en dekbedset!! Ben verliefd!! Vind het stiekem zo jammer dat N nog prima in dr ledikant ligt haha. Wel slim van Saartje trouwens, dag ze al uitgevonden heeft Hoe de slaapzak werkt. Sdonya. Geweldige kleertjes!! Waar is het vestje van?
@ soeee, de grote dingen zijn zeker duur. Kinderwagen, autostoelen etc, maar de andere dingen zoals voeding, kleding, luiers enzo zijn zo duur als je het zelf maakt en ja, dat maak ik nog wel eens duur, maar dat is natuurlijk mijn eige keuze dus ik mag niet klagen dat het duur is, want ik kan ook voor de goedkopere dingen kiezen.
Tja, uitverkoop en een zoontje dat toch eindelijk uit maat 50 begint te groeien. Dan krijg je dit dus