Vandaag deze binnen gekregen. Gekocht bij Webwinkel - Petitjule.com. Mooie, maar helaas erg dure webshop....dus koop er alleen in de uitverkoop Supergave (het moet wel je smaak zijn natuurlijk) donkerblauwe leren schoentjes in maatje 24 van Pepe. Hij kan ze nog lang niet aan, maar ze waren nu met 70! Procent korting, dus voor die 30 euro die ze nu nog maar kosten moest ik ze gewoon hebben. Bewaar ze mooi, ooit kan hij ze aan haha. En een badjasje van Moumout in mintgroen. Is van hydrofiel stof, super zacht en zo ontzettend schattig. Hij past niet meer echt goed in die wikkeldoeken dus dit is wel praktisch voor op het cb en straks op vakantie op de boot enzo voor als we steeds naar het toiletgebouw enzo moeten...
Haha, zit al 1,5 week zonder kinderwagen dus aan huis gekluisterd op werken na dan en de jongens slapen nog heel veel en ik zorg dat ik gelijk het huishouden klaar heb als ze net op bed liggen dna heb ik nog zeeën van tijd om me te vervelen en als ze 's avonds op bed liggen dan zit ik alleen tot 21.30.
Dat is idd flink balen. Ze zijn zo leuk en niet duur. Mijn zoontje zit al in maat 74 (grote baby van 9,5 kilo) dus bij hem geen probleem Ik had alvast 2 broekjes in maat 80 gekocht en die zijn aan de bovenkant idd behoorlijk wijd, zelfs voor mijn grote beer. En ze zijn idd ook niet echt lang zodat je een maatje kleiner kunt nemen. Fijn daf je toch nog een kort broekje hebt gescoord. Leuke kleertjes allemaal & mooie kindjes!!
Wat een verschillen he mijn zoontje is net 8 kilo en 74 cm lang . Daarom koop ik langzaam aan maatje 80... Nee het is sowieso geen lang model anders had ik 74 genomen helaas
Voor mijn oudste.. Sokken heb ik van mijn vriendin gehad! Jurkje besteld Plaats het hier aangezien ik voor mijn oudste ook nog op de babyafdeling shop 😅
Wat een leuke setjes? Waar zijn ze van, als ik vragen mag? En gaan jullie alweer op vakantie, wat leuk!
Leuk zeg, veel plezier alvast! Kan je mij laten weten hoe de broekjes vallen? Had hier allemaal korte broeken maat 80 gekocht, maar het meeste zakt van meneer zn kont af...
Dankje! 😁 Kleertjes zijn zojuist binnen, en ze zitten heel goed. Dus het valt niet klein of groot.
Superman Clogs voor mijn Kaan onder zijn Superman zwempakje, deze kan ook zo weer de koffer in 😁
Hihi ik kon niet wachten en liep gisteren langs de H&M, dus gelijk maar even binnen geweest. De eerste 2 setjes zijn dus van H&M en de meest rechtse is van de Hema.
Bekijk bijlage 464162 Bekijk bijlage 464163 Rugzakje voor mijn dochter spulletjes als we een dagje weg gaan bijvoorbeeld aangezien de luiertas al lang niet meer gebruikt wordt