Heerlijke jongings pakje gekocht voor m'n kleine voor de herfst.. Alles van tumbl n dry.. Eigenlijk bijna alles in z'n kleding kast hahaha
Leuke dingen zie ik weer voorbij komen! Bestelling vandaag binnen gekregen, nu nog mooi weer zodat de tshirts ook aan kunnen
Leuke aankoopjes! Dit zijn mijn laatste aankopen voor dochterlief, na een gipsbroek/spreidbroek kan ze eindelijk spijkerbroekjes gaan dragen Bekijk bijlage 467468
Leuke aankoopjes weer allemaal! Belle22, echt ontzettend gaaf! Ik zou het wel weten als ik een jongetje had
@Florina: leuke site die kende ik nog niet! @Natasjee: leuk!! @Belle en Nien: zo, stoere setjes hoor Dames met meidenkleren, ook weer veel ingekocht zie ik. Het blijft leuk he.. ongeacht of het voor een meisje of jongetje is. Merk dat ik nauwelijks meer voor mezelf kijk/koop.. meestal voor de kleine. Voor deze zomer heb ik eigenlijk teveel liggen...... Daarom nu dus maar alvast voor het najaar wat gekocht
Wow wat een leuke broeken. Heeft je dochter lang in dr spreidbroek moeten zitten? Zal haar super leuk staan. Ben benieuwd wat ze er zelf van vind.
Wat een vrolijke schoenen loviedovie! Ik heb even geen kleding gekocht, maar speelgoed omdat zoonlief echt toe was aan wat nieuws. Toch overstag gegaan voor de Toet toet serie. Hij heeft nu de parkeertoren en politiebureau met extra wegdelen. En nog een spelletjes van Playlab (al is hij daar nog nèt iets te klein voor omdat hij er zijn aandacht niet lang genoeg bij kan houden nog).
Oja, weet iemand hoe IK-KE schoenen vallen? Breed/smal en groter/kleiner of vergelijkbaar met bv Shoesme? Bedankt alvast
Ook al aan t shoppen geweest voor t najaar/winter. Vandaag ook nog een setje van bakaboe gekocht maar daar heb k nog geen foto van.
We zijn vandaag terug van onze vakantie. Ik heb weer volop geshopt voor mijn kids, kom ze vanavond even showen. Hier alvast één fototje 😍. Setje voor mijn Atilla 👶🏼.
Oh ik zie al wat herfstdingetjes voorbij komen, leuk! @Lila: welkom terug, hoop dat jullie t fijn hebben gehad