Schattig weer! Is next goede kwaliteit? Wil er ook een keer bestellen.. Dit is mijn laatste aankoop... Was echt een koopje! Ze waren afgeprijsd naar 22 euro Schoolschoenen voor mijn oudste
Soeee, ik heb dat konijnenshirt van Next en hij is zooooooooooooooooooooooooooooooo leuk!!!! Er zit een heel licht glinstertje in (die ik op de foto niet kon zien) en dat maakt hem echt alleen maar NOG leuker!!!! Edit: O sorry, ik dacht dat je typte 'ik WIL dit' , maar zie nu dat je al hebt besteld hihi. Spuitelf....
Hahaha jaaa ik heb hem al in 86-92 maar zit echt nog te groot, dus ook een maat kleiner besteld Hij is nog veel mooier dan op de foto vind ik!! Haha heerlijk, zo'n enthousiast berichtje! YYZHU: Dankjeee! Gaat het goed met Ivy? X
Alles goed hoor. Het is een boefje geworden. Zal zo even weer wat posten bij de outfits . Hoe is het met jullie?
Lekker zo'n warme bodywarmer. Ik heb nog een blauwe liggen (zoontje staat niet zo leuk met gelige dingen, uitzonderingen daargelaten, dus ik koop ze niet zo snel ondanks dat ik het een vrolijke kleur vind). En die schoentjes.. ahh! Ik heb een schoenentic.. eerst kocht ik voor mezelf maar sinds mijn zoontje kan lopen koop ik niet meer voor mezelf, maar wel voor hem! Die schoentjes zou ik zo kunnen kopen. Zijn die van H&M? Ik heb bruine Bunnies voor hem gekocht Bunnies 215175 - TopShoe.nl | Schoenen voor het hele gezin En ik weet niet meer wie het vroeg (Sdonya?), maar ook ik ben tevreden over Next