Telt mp ook mee? In dat geval doe ik mee wat zomerkleertjes voor vakantie gekocht, hij groeit ineens als kool
Ik zie hier veel van Zara voorbij komen, en ben zelf even op de site gaan kijken en wil nu eigenlijk ook wat bestellen. Maar hoe valt dit qua maat? Dochter heeft een vrij lange rug.
Heel erg leuk! Ik heb ook wel eens een jongenskledingstuk gekocht voor Elif haha. Kan prima! Dankje meid! Leuk, ziet er lekker warm uit! Natuurlijk mag dat ook! Heerlijk geshopt zie ik Leuk! Super leuk! Helemaal mijn smaak als ik een jongen had gehad Ik vind de bovenkleding klein vallen, mijn dochter draagt nu bij vrijwel alle andere merken maat 74 maar van Zara zit 80 echt prima. Broeken vallen wel normaal/iets aan de kleine kant vind ik, van andere merken 74 en van Zara ook.
Boommm: Ik twijfelde enorm maar vond verder niks leuks (totdat ik al besteld had en daarna dat jasje van Elif erop kwam hahaha), dus ik waag de gok! Geb hem nog niet binnen. Zal ik het je laten weten als hij binnen is? En baby aankopen zien we ook graag hoor!
Kleine fee: super stoer zeg!! Roosje: hier vind ik idd bovenkleding van Zara ook klein vallen, broeken heb ik nog niet gekocht daar. Soee: super leuk geslaagd voor je dametje! Yyzhu: leuke kleertjes!
Whoehoe! Waar heb je die gekocht. Me like. Iemand al leuke setjes gezien vwb mutsen/sjaals? Edit: zie dat je het al geplaatst had.
Ooooo dat jasje, geweldig!!!! Het is dat ik al 2 berenpakken en een winterjas heb liggen voor de baby...
SaraX & kleineFee. Wat een stoere kleertjes! Soeee. Ja graag! Vind hem echt heel erg leuk! Brightness. Heel lief broekje. Hier mijn babyaankopen. Hierna ben ik echt voor beide voorlopig klaar. Wordt afkikken haha