De slaapzakken die ik echt goed dik vind zijn die van de Prenatal. Nu in de aanbieding bij de mamma mazzeldagen. Zit extra vulling in, had ze vorig jaar ook, mijn zoontje heeft het niet koud gehad.
Geen flauw idee. Had het op een FB pagina gevraagd en daar reageerden mensen met dat het wel dikke slaapzakken zijn. Krijg ze morgen denk ik binnen dan zal ik het je laten weten..
Natasjee, wij vonden de ritsen van de slaapzakken van de Ter Stal drama! Heb ze weg gedaan en weer die van de Hema gekocht. Mijn man werd helemaal geïrriteerd door die slaapzakken Dus zou ze even testen voordat je de kaartjes er af haalt.
Ik heb ook regelmatig slaapzakken van Ter Stal. Volgens mij zijn ze even dik als die van de Hema. Ritsen nooit problemen mee...
Hier ook slaapzakken van ter stal en ook geen problemen met de rits Ik check ze altijd gelijk in de winkel Heb zelf de roze met sterren gekocht
Oooh ze zijn ook wel een stuk goedkoper dan die van de Prenatal zeg! Zal het onthouden voor als ik nog eens een slaapzak nodig heb, toch wel een leuk prijsje. Hoe vind je ze trouwens qua lengte vallen? Heb hier namelijk nu maat 110 van V&D en die wordt al aan de kleine kant, 110 van Prenatal is nog best ruim.
Wij hebben ook slaapzakken van de terstal gehad. Geen probleem met de ritsen. Afgelopen zomer slaapzak van de hema en daar wel probleem met de rits mee.