@LA85 en Elvira.... Heerlijk stofje...het broekje is van lekker dik en heel zacht...van joggingstof...en het shirt is van dat zelfde stofje als dat polo's van gemaakt zijn. Pique ofzo heet dat geloof ik... Broekje en shirt samen geloof ik net iets meer dan 50 euro. Maar goed, Z8 is net zo duur ....daar heb ik ook nog wat leuke items van gezien in die nieuwe turqoise kleur, maar dat bewaar ik even voor de volgende maand haha.
Die longsleeve van Z8 twijfel ik echt al tijden over of ik hem zal halen. Heb 2 truitjes van Z8 ook in het paars en die staan super leuk, maar die ene is met wat wit erdoor en die andere met zwart, deze is echt helemaal paars dus twijfel of dat wel staat... Wil je een foto plaatsten als je zoontje hem aan heeft?
Ik weet niet hoe jullie zonder prijzen erop bewerken van h&m maar moest effe apart bewerken Net van h&m besteld en ga morgen nog kleding kopen
Haha! Is toch weer 6 euro. Waarom had je 10% korting? Lekker hoor! Krijg ik gelukkig sowieso bij 1 webshop en bij 1 winkel hier in de straat met Z8.. Hihi. Heeft zo zijn voordelen, het hebben van een meerling.
Oja dat had ik idd gelezen van daar. Ze hadden ook 20% korting op alles, maar toen moesten ze het heel snel van de Z8 collectie afhalen, omdat dat nog helemaal niet mag. Scheelt zeker, al is het maar een paar euro.
Ja ik had toen in de ochtend mijn wagentje vol en dacht bestel ik in mijn pauze was alles weg,baalde wel haha!
Vandaag eerste loopschoentjes gekocht, vorige week haar eerste stapjes gezet en nu loopt ze zonder vallen de hele woonkamer rond
Ik moest en zou ook precies die schoenen als eerste schoentjes hebben voor mijn dochter. In de winkel kreeg ik ze alleen met geen mogelijkheid aan.. Die veters en dat geschop omdat ze er geen zin in had.. Zo jammer! Toch maar andere van shoesme gehaald..
Mijn dochter heeft hele smalle voeten dus ik had eigenlijk geen andere keuze dan schoenen met veters. Gelukkig vind ze die schoenen heel interessant dus een beetje gelummel met aantrekken vind ze niet zo erg