Leuke schoentjes! Heb ik deze week ook nog mee in me handen gestaan! Uiteindelijk is het hier dit paar geworden van shoesme wij waren ook aangewezen op schoenen met veters want mijn dochter heeft een ontzettend hoge wreef met veel babyspekjes erop
Leuke schoenen dames! Hier nieuwe laarsjes voor m'n vriendinnie gekocht En dit setje heeft ze gisteren van m'n moeder gekregen!
Waar heb je deze vandaan dan? Ik herkende ze niet en keek even op de site van shoesme maar daar staan ze niet tussen.. Vind ze wel erg leuk!
Ik heb ze bij Albert nolten gekocht Shoesme BP5S025 Zebra Cappuchino B - Babyschoenen - Nolten Schoenen
Oh zoals jullie kunnen zien heb ik de rokjes ontdekt whaha! Voorheen vond ik het niet leuk staan bij haar. Nu ze wat groter is wel ♡
Wat een leuk shirt natasjee Setje us ook super leuk vond hem alleen niet bij zijn jas staan had hem ook bijna gekocht
Allemaal van River Island! Roze pakje rechts onder is van 12-18 maanden, kan ze dan aan rond juni. Normaal koop ik niet zo groot, maar hij was voor de helft van de prijs en vond 'm zooo leuk