Wat een leuke kindjes en kleding heb ik voorbij zien komen. Ik ben helemaal blij met het winterjasje voor onze dochter
Ohhh wat een prachtig jasje!! I like! Is het echt een winterjasje? Ik ben opzoek naar een jasje voor de herfst maar zie niks leuks in de winkels. Ontopic: Mijn aankoopjes. Wordt zo hebberig van de Zara-site. Ik wil ALLES
Wat een mooie kindjes en kleertjes weer! Leuk dat broekje YYZHU en Memorylane! Ik heb hem voor mijn zoontje
Ik vind 'm ook super leuk! Heb het jasje nog niet binnen, ben benieuwd! Jullie lieve meisje heeft al een voorraadje dus haha Cute!! En mooie Koeka spulletjes, leuk dat kleurtje. Schattig jasje zeg! Is het donkerblauw of zwart? Ik heb 'm nog niet binnen, verwacht het jasje morgen dus ben erg benieuwd! Denk zelf dat 'ie perfect is voor de herfst maar te koud voor de winter. Hele leuke aankoopjes, ik ken de Zara verslaving haha!
Laatste aankoop hier: Bekijk bijlage 414075 Little people geluiden huis Alvast een van de cadeaus voor haar verjaardag.
Oohh super!! Ik was echt hard opzoek naar stretch/harem broekjes voor mijn dikkertje dap (ze heeft behoorlijk stevige benen waardoor ze geen normale (spijker)broeken kan dragen ) en deze broekjes zijn perfect! Ik ga shoppen
Speciaal voor Boommm, I loooove it! Vind hem dik genoeg voor de winter. Zeker met een trui. En vergeet niet dat ze ook in een warme voetenzak zitten!
Aaah wauw ik vind hem zo mooi. Hij staat Saartje ook prachtig!! Haha je hebt mij overgehaald, ga hem vanavond gelijk bestellen