Is 74-80 9-12 maanden? Ik vind het jasje ook heel leuk!! Mijn dochter draagt soms 9-12 mnd maar kan ook 12-18 mnd aan. Is dat dan 80-86?
Het Zara jasje van Elif valt heel erg groot, dus die kan ze voorlopig niet aan helaas. Nu net even een ander jasje voor erbij gekocht, capuchon kan eraf dus dat is ook handig, en nog een shirtje wat ik niet kon laten 'hangen' Bekijk bijlage 414332 Bekijk bijlage 414333
Ja klopt! Maar dat kun je ook zien als je de maat aanklikt, staat erbij! MxVxL: Dank je! Prinsessa: Leuk! Haha die Zara jas staat haar wel ontzettend grappig hoor! Sara ging haar kusjes geven!
Op die broek ben ik helemaal verliefd maar heb er wel een nacht om getwijfeld om wel of niet te kopen. Hij kruipt nog voor 90% van de tijd en er valt niet zo heel veel op te combineren. Uiteindelijk toch gekocht Dat gele T-shirt is eigenlijk donkergeel. Krijg die op 1 of andere manier niet goed op de foto
Dankje! Waar koop je dat, via hun website of via een Nederlandse site? En hoe vindt je het vallen qua maat?
Ik heb het via de UK website gekocht en het is de eerste keer dus weet nog niet precies hoe het valt, maar las op andere fora dat het redelijk normaal valt. Ben benieuwd!
Geen idee, h&m had ze vorige week al moeten leveren maar krijg steeds een mail dat mijn bezorg datum is aangepast. Het komt nu pas eind september