Ik vond dit nou echt een leuke en stoere luiertas dus heb na het lezen van dit topic direct deze tas besteld!! Erg leuk dat ik eindelijk een leuke tas heb gevonden, dankzij dit topic!
Wij hebben deze...moelijk te krijgen je moet er van houden en het is niet zo'n 1000 in een dozijn tas en hij is niet heeeel groot en super handige tas. En mijn man loopt er ook wel mee.
Leuke tassen ! Ik heb vandaag toevallig een nieuwe van mijn man gehad, alvast voor moederdag Gekocht bij prenatal. Binnenin heb je één groot vak, 2 kleinere vakjes met rits, een matje en fleshouder
Had deze: http://www.babypark.nl/media/catalog/product/cache/1/image/900x625/9df78eab33525d08d6e5fb8d27136e95/l/c/lctc01.pr.jpg Maar vond m veeeeel te groot En heb een 'gewone' tas gekocht een bowling van Quick.
Ik heb er eentje via internet. Bij miss little.....Sewingroom Miss Little - 08. Luiers en zo - 2. Luxe luiertassen en dan het model Saskia. Hij is echt super leuk!!
ik heb van bij fynn een tas van babymoov.rood met groen. maar ik vind hem nu niet zo leuk meer dus ik moet ook opzoek naar een andere
Het is dan wel geen echte luiertas, meer een sporttas maar werkt prima! Kan er geen foto van vinden maar het een tas van bjorn borg met een leuk zebra printje! Helaas is hij na intensief gebruik na 4 jaar echt versleten (gebruikte hem voor mijn zwangerschap al als weekendtas). Nu wil ik graag de zilveren hello kitty tas halen bij babywalz
ik heb een tas van ollily, mooie grote tas met makkelijke zakjes aan de zijkanten voor bv flesje in te stoppen en voorop de tas grote ruimte achter rits en binnen in de tas ook rits en nog 2 vakken. hebben hem bij ons zoontje gekocht, en gebruiken hem nu nog regelmatig, al dan niet als luiertas maar ideaal voor bv. vakantie, visite, dagje weg. en als straks de 2e er is kan ie makkelijk voor beide kids!
Als het goed is krijg ik deze vandaag of morgen binnen.. Zag hem al een keertje voorbij komen hier.. Bekijk bijlage 149815
Dit is de onze: Google Afbeeldingen resultaat voor http://www.sacalanger.be/media/catalog/product/cache/1/image/9df78eab33525d08d6e5fb8d27136e95/b/e/beaba_expression_taupe_pink_luiertas.jpg
Niet een hele zoete meisjes tas, wat ik dan wel weer leuk had gevonden. Maar mijn man vond deze stoer, en zelf was ik er ook wel weg van. Ach ja, ze heeft dan wel weer een enorme meisjeskamer. Volgens mij was de tas iets van 80,00, dat vond ik ook goed te doen.
SuusH, ik vind het ook een hele mooi tas..!! Ook leuk te combineren met andere kleuren.. Ik wacht nog steeds op mijn tas.. Had toch wel gehoopt dat ie gister zou komen, maar nog niks