Hoi dames wie van jullie is er ook zo verschrikkelijk fan van mi moneda? Ik heb nu een 80 cm lange goudkleurige bolletjesketting met een goude en rosegoude pendant en daarin een rosegoude en goude munt erin. Kan helaas nu geen foto posten omdat ik op mijn iPod zit, maar zal morgen een foto posten Maar zou het leuk vinden om jullie foto's en combinaties te zien van jullie mi moneda verzameling voor wie mi moneda niet kent, kijk op MI MONEDA mi moneda betekend overigens " mijn muntje " liefs Daantje
Dit is weer een nieuwe trend he? Kom het nu overal tegen, om eerlijk te zijn vind ik ze niet mooi sorry (oke ze hebben wel een aantal mooie ringen)
Ohhhh.......dit kende ik nog niet.......! Maarre; hebben! Wat mooi zeg! Kun je dit bij een juwelier kopen, en zelf samenstellen dan? En wat is de gemiddelde prijs ongeveer? "Kijkt manlief al lief aan...."
Wat.....was dat???? Ik had er ook nog nooit van gehad. Moet eerlijk bekennen dat het niet zo mijn smaak is.
Vind de kettingen niet zo geweldig. Nou ja, de kettingen wel, maar de hangers niet. Hoop toch niet dat dat alle hangers zijn die op de site staan...die vindt ik namelijk echt lelijk. De ringen vind ik wel erg leuk.
De zilverkleurige zijn het goedkoopste ( nog duur ) de kettingen variëren in lengte, maar een 80 cm wordt het vaakst verkocht en is rond de 40 euro een pendant ( waar de munt in moet) is in het goud en zilver (groot) 62,50, middel 62,50, en klein 60 in het zilver zijn de pendants groot 42,50, middel 40, klein 37,50 geloof ik de munten zelf zijn klein 12,50, middel 15,00 en groot 17,50 en aan 2 kanten te dragen op de site staan bewust geen verkooppunten maar als je " mi moneda" googled kom je wel een aantal webwinkels tegen. Ook kun je mi moneda mailen voor verkooppunten
H:xEn hier een aantal voorbeelden: Voorbeelden Mi Moneda - Handmadebeads ( oa nikki plessen, yolanthe, silvy vd vaart etc dragen ze ook bm benieuwd naar jullie foto's van jullie mi moneda verzameling
Ik vind het ook wel mooi. Jammer alleen dat je niet bijv. namen kan laten graveren? Dan had ik het wel erg leuk gevonden met de namen van mn zoontjes.
Oooh ik vind ze echt verre van mooi :S Maargoed, smaken verschillen he? Vind het wel leuk om jullie pics te bekijken, al staan er nog geen op..............
toch snel achter de laptop gekropen nu ik ineens zoveel reacties zie ( wat ik niet had verwacht ) dus bij deze een paar foto's in het echt vind ik ze 100x mooier, maar dat licht meer aan de belichting van de foto's dat het wat ''nepperig'' lijkt