Wow, supermooie foto's zie ik hier voorbij komen. Hier een foto van onze trots die in canvas megagroot in de huiskamer hangt
ik zie echt geweldig mooie foto's voorbij komen, maar die zijn toch zeker wel door een fotograaf gemaakt? niet zelf toch? wat zijn nou de gemiddelde kosten van zo'n sessie? Zou nog wel graag een zwart/wit foto willen van mijn drie koters samen.
Verschilt heel erg per fotograaf denk ik. Ik was voor 1 kind (en 3 fotos met ons 3tjes 49 euri kwijt, daarvoor had je de "shoot" en 10 foto's. Voor drie kinderen vraagt ze 59 euro. Google eens rond op je woonplaats zou ik zeggen .
Bekijk bijlage 103643 mijn zoontje met zijn bes heb sinds een paar weekjes ene eigen studiotje en dit was 1 van de eerste oefen foto's
Wow wat een prachtige foto's.. Ik hou van zwart/wit!! Ik kan niet kiezen vandaar maar wat meer Hier is mijn zoontje 3 dagen oud en gaat voor de eerste keer in bad
Even off-topic: Heej, onze dochters zijn op dezelfde dag geboren!! Jij bij 41+6 wkn zag ik, hier bij 41+5 wkn...