Hallo meiden Steeds als ik een selfie wil maken van mezelf of met mijn kinderen dan heb ik een leuk beeld. Maar als de foto gemaakt is dan 'draait' de iphone die foto automatisch en dan is die hele foto gewoon niet leuk meer omdat het er dan zo gek uit ziet. Weet iemand of je dat kan uitzetten? Ik heb mijn hele instellingen bekeken maar ik kan het nergens vinden.
De versie die jij ziet is in spiegelbeeld, de gedraaide versie is dus juist de 'gewone' versie zeg maar. En mja, anders gewoon weer terug draaien? Kan vast met een bewerk-app.
Dat hoort toch ook? Als je de foto maakt zie je in 1e instantie spiegelbeeld, daarna draait ie hem om hoe de foto werkelijk is. Je kan hem met een foto bewerkingsprogramma gewoon weer spiegelen als je wilt.
Ja dat bedoel ik idd. Ik snap dat het spiegelbeeld is maar zoals ik het zie is het dan een leuke foto en als hij dan het origineel laat zien zoals het hoort ziet het er helemaal niet leuk uit. Maar ik dacht misschien kan je instellen dat de foto in spiegelbeeld blijft maar dat kan dus blijkbaar alleen met een bewerkprogramma.