ik had een tongpiercing = eruit had een wenkbrouwpiercing = eruit ik had een piercing onder me lip = eruit ging allemaal vervelen en vond ze voort saai. heb al wel heel lang mn navelpiercing die laat ik gewoon zitten (ziet er zo gek uit zonder ) en heb dan oorbellen die ik soms indoe ( iedere kant 3 + in mn 'lapje oor ' )
ja mijn oorbellen heb ik altijd in... voel me zo naakt zonder ik heb links 2 oorbellen en rechts gewoon 1 navelpiercing heb ik altijd gewild maar ben best een watje als het op naalden aankomt... ben benieuwd hoe dat straks zal gaan met die tattoo... ben nu al bang voor de pijn!
De tweede die vind ik echt supermooi. geeft net wat meer kleur met dat roze en juist leuk om blauw en roze te doen omdat je eenmeisje en een jongentje hebt...leuk hoor...!
Dit is trouwens dat streepjescode, ik krijg hem alleen niet goed op foto, vanwege de spiertjes-zenuwen in mijn pols hihi. Bekijk bijlage 86141 Piercings: Ik denk dat ik straks een oma van 80 ben, met een tongpiercing
Door dit topic krijg ik kriebels.... Heb nu 1 piercing en 3 tattoeages. Binnenkort wil ik de initialen van onze dochter laten zetten. Als er iemand een tip heeft qua lettertype dan hoor ik het graag! Voor de rest: mooi mooi mooi al die tattoeages
wilde plaatje erbij zetten maar kan niet meer uploaden... Dan moet ik het maar zo doen: http://img408.imageshack.us/img408/4457/tattoox.jpg Meiden ik heb jullie hulp nodig. Ik gaf in dit topic al aan dat ik nog een 3de tattoo wil maar nog niet wist waar. Daar ben ik nu eindelijk over uit. het gaat mn pols worden. maar nu nog een dilemma... lettertype van de tattoo. Zijn veel te veel leuke lettertypes. Ik wil graag jullie mening welke jullie het mooiste vinden: http://img408.imageshack.us/img408/4457/tattoox.jpg
Ik ga deze herfst m'n eerste tattoeage laten zetten! Ik ben al 3 jaar aan het nadenken over het ontwerp . Het wordt een (bescherm)engel met de naam van onze zoon. De engel vertegenwoordigd mijn eigen naam . Ik kan alleen nog geen hele mooie engelen vinden tot nu toe, maar ik heb ook nog wel even
Wat voor lettertype is dat lara? Ik vind hem onwijs mooi. Ik wil mijn voornaam nog op mijn linkerpols en mijn meisjesnaam op mijn rechterpols. maar dan andersom als op jou pols
HopeandFaith, het is Englisch Calligraphy. op deze site kan je heel makkelijk de verschillende lettertypen proberen. Tattoo Lettering - design your own tattoo lettering using tattoo fonts en dank je
Ik heb de tekst "I'll Always Have You" op me rug staan in Script Calligraphy 2 TTF Handige site trouwens!!
Toen ik 24 was en zwanger was van mn eerste zei mn toenmalige schoonloeder: "nu haal je DAT er zeker wel uit heh?" Heb dr verteld dat ik ondanks dat ik zwanger was het nog steeds mooi vond net zo goed als oorbellen, ringen en kettinkjes dus hoezo zou ik DAT er dan uithalen? Mn ringen enzo draag ik toch ook gewoon door?! En ben ook niet van plan ze er ooit uit te halen. Ze zitten er allemaal al langer als 14 jaar en zijn een deel van me. Net zo goed als dat moedervlekje naast mn oog of de litteken die ik op mn kin heb van het van de trap sodeduikelen. Zal ze dus NOOIT meer uit doen!