Lip en neus (hoewel ik echt weinig met die neuspiercing heb, vooral omdat het diamantje eruit is. Moet nog steeds een nieuwe halen, maar ik vind het zo zonde om mn geld daar aan te besteden )
auch shadix, die dermals zou ik dus echt noooooit durven! vind het wel super mooi! neuspiercing heb ik zelf ook maar stelde echt 3x niks voor... heb ik al meer als 10 jaar en valt me zelfs niet meer op die tattoo vind ik een orginele plek maar niet zo'n heel mooi lettertype. ik hou meer van het sierlijke, krulletjes enzo... (ieder zijn ding natuurlijk) deed het pijn? en heb je die dermal opnieuw in laten zetten? of gewoon uitgelaten, heb je der nu maar 1 dan?
nu krijg k echt weer zin om mn lippiercing te zetten ik had een madonna maar piercing perongeluk met mn tand naar binnengetrokken en het steentje was in het gaatje blijven zitten, na een uur frunnikken dr eindelijk uitgekregen maar kreeg het staafje dr toen niet meer door grrrr
hier vandaag oorbelle laten schieten. tja nooit oorbellen gehad dus is voor mij redelijk apart om nu met van die dingen in mn oren te lopen haha. Weet iemand trouwens hoe lang de 1ste oorbellen erin moeten zitten voordat je ze kan evrvangen door andere/leukere??
Ik weet niet hoe, maar ik heb die dermal er zelf weer terug ingeduwt Ik ben echt heel erg anti-zelfjepiercingszetten, maar ik had er 60 euro per stuk voor betaald, en ik denk dat dat 'mijnzoonheefthemeruitgetrokken' gedekt wordt door hen Dus tja, ik heb het zelf maar gewoon geprobeerd, en het lukte! Inmiddels zitten ze er alweer 14 maanden in, ben er nog steeds erg blij mee.. Ik wilde mn tattoo graag klein en simpel houden.. Nu is hem heb laten zetten denk ik er heel anders over, ik wil meeeeer! Haha, ik kwam in die tattooshop, en ik zeg heel stoer; 'Jaaa, ik heb gelezen dat het niet echt pijn doet, maar dat het meer vervelend en irritant is! 8)'. En hij zegt heel droog; 'Ja klopt, maar dat is als je hem op je schouder of arm laat zetten' Sommige plekjes deden echt verschrikkelijk veel pijn, maar op andere plekjes vond ik het bijna 'lekker' voelen Neuspiercing stelt inderdaad echt niks voor.. Het is klik, en het zit er in (hoewel ze dat tegenwoordig bijna nergens meer doen geloof ik).. Van mij mag ie wel weg, maar m'n vriend vindt 'm zo leuk
lol mijn vriend kwam er pas na 4 maanden ofzo achter dat ik een "piercing" had het was hem nooit eerder opgevallen
Ik heb trouwens nog 3 oorbellen aan beiden kanten, de 3e gaatjes heb ik zelf gemaakt, want dat wilde ze bij mij niet doen had namelijk bij 1 oor nog een 4e gaatje die verkeerd is gezet en die ik dus niet meer gebruik, ze waren bang dat ik kwam klagen dat ik het niet mooi vond... Mijn neuspiercing deed heel even pijn, ik heb hem namelijk niet laten schieten maar laten piercen, dus er werd aan getrokken en er werden naalden doorheen getrokken enzo, heb er sinds mijn 14e om gezeurt en nu ik hem eenmaal heb wil ik meer omdat het niet opvalt!!! hebben ze toch gelijk dat piercings en tattoo's zetten best verslavend kan zijn haha. Ik heb zoveel ideeen in mijn hoofd voor een tatoo en alles verschillende betekenissen haha en aangezien ik ma 1 tattoo mag zetten, omdat mijn man het anders te veel vind, wil het combineren ma het is allemaal zo verschillend dat ik niet weet of daar wel iets moois uit kan komen:S:S Ik wil dus een rozenkrans( ben erg gelovig) wil een mooi hartje voor mijn man met zijn initialen erbij en ik wil graag iets met betrekking van mijn zoontje... heeft iemand mssn ideeen? Mssn iemand als hobby om tattoo's te ontwerpen? ik ben zelf namelijk heel slecht in tekenen dus om zelf te ontwerpen dat gaat hem denk ik niet worden.... Dus laat jullie ideeen horen !!!!!
Ik moest trouwens echt nog even kwijt, hoe blij dat ik ben dat dit onderwerp ook besproken wordt, ik hoor zo veel nare opmerkingen als je moeder bent en je wilt nog een tattoo of een piercing zetten, alsof ze willen zeggen dat je een waardeloze moeder bent die zich als een puber gedraagt die perse om zichzelf goed te voelen een tattoo of piercing zet en daarmee een slecht voorbeeld voor haar kinderen is. Pff blij te horen dat ik niet de enige ben
nooit gehoord dat je door het zetten van tattoos een waardeloze moeder word hoor.... de kinderbescherming zou nogal werk hebben dan...
IK moet echt lachen hoe je schrijft, geweldig! Dank je voor je compliment! @ all: ik zie de foto's voorbij komen, echt geweldige tattoo's naar hun smaak! En dat nog piercing tussen borsten is heel erg mooi!
Ik heb afgelopen zaterdag 3 piercings erbij laten zetten. 1 in mijn wenkrbrauw, die had ik al ooit maar was dicht gegroeid. 1 in dat binnenste lelletje van mijn oor, waar dat kraakben zit, en 1 zo'n staafje in mijn nek. Ik heb al 15j een piercing in mijn tong en en al een jaar of 10 een intiem piercing. Ik denk dat er ook nog ooit zo'n ringetje door mijn onderste lip komt. Ik heb 3 tattoo's. race motor op schouderblad, eenhoorn kop op schouder en tribal op mijn enkel. Zou nog wel de namen van mijn kinderen willen, maar dat zijn er 5....heb nog geen idee hoe of wat ik daarmee wil dus die komt er voorlopig nog niet. MIjn zus heeft onlangs zo'n dermal laten zetten tussen d'r borsten. als ik hoor hoe zij dat beschrijft hoef ik die niet...wat een pijn. Andere dermal bij dr navel deed geen pijn.
Mooi hoor. Bij mij zag je er ook bijna niets van, maar mijn man had een moeilijke huid. Pakte op sommige plekken moeilijk die was erg rood.
ben blij dat ik t topic geopend heb en hoe je er ook uitziet als je maar goed voor je kinderen zorgt!!!en dat doe jij volgens mij dus schijt aan de rest!