In het echie is ie wat gedetailleerder en wat roder en minder paarsig,maar hier is ie dan: Bekijk bijlage 97216
Is er ook iemand hier die beetje creatief is? ik wil graag een tattoo met de namen of letters van me kinderen maar ik weet niet precies wat. liefst sierlijk niet te groot letters D en K (zijn niet de mooiste letters voor sier) of gewoon namen iets erbij vind ik ook mooi. 2 harten inelkaar of bloemen Is er misschien iemand die iets voor mij inelkaar kan flansen? zie hier mooie tattoo's voorbij komen
Vind de tattoo HEEL mooi maar de plek minder. Maar hej das smaak! Als jij er blij mee bent is het super, toch?!
OMG, dan zal ik ook wel een verlopen kop hebben, zelfde bouwjaar en ik heb 12 tattoos (meeste van Mick uit Dordrecht btw)
Donderdag laat ik deze zetten Dat hartje bij Loréana moet alleen nog even gedraaid worden naar rechts.
Shit dat valt me nou pas op. Was me wel opgevallen dat je een tijd 'minder aanwezig' was maar niet dat je terug was onder een andere naam.(weet die andere ook nog en je verhaal) Fijn om je terug te zien.
dit ben ik mijn vriend en me beste vriendin... me beste vriendin heeft heel wat tattoos en piecings.. en ik vind der zooo zuper gaaf!! ik heb alleen een tongpiercing nog maar
vriendlief wel ook een tattoo met de naam van ons zoontje! Zijn er nog papa's die de naam van de kindje(s) getatoeëerd heeft? Zo ja, foto's? Zelf ben ik nog aan het twijfelen of ik het wel of niet zou doen... Zag wel hele mooie dingen voorbij komen! Maar het is wel echt voor altijd.. En dat maakt me beetje bang