@ laravelk en anniek: bedankt! ben er ook erg blij mee! ook met die van mn vriend we hebben samen besloten wat er allemaal op moest @ anderen: mooie tattoos! @ baby blue: succes, en idd foto! bepanthen kan je beter gebruiken dan babyolie. daar zit vaak parfum in en bepanthen heeft ook een herstellende functie.
Hier die van mij nog een keer. Binnenkort krijg ik een nieuwe. Maar wat precies weet ik nog niet. Ik zit te denken aan een bluebird met lange veren maar kan geen mooie designs vinden. Voor de echt mooie moet je online gewoon betalen. Geen zin in
Beter geen vaseline!! Dat ademd helemaal niet, je kunt beter bepanthen smeren (ja, de 'billencreme') of zelfs bodylotion!
daar heb ik genoeg van maar kreeg juist advies om die niet te doen.. nou volg ik het niet meer ahhahaha bij eerste 2 tattoo's uienzalf gebruikt maar dat ga ik niet weer kopen, hebben ze alleen maa rin grote potten
Dat is voor iedereen anders. Van bodylotion ging het bij mij jeuken en van Bepanthen kreeg ik bulten.
@ klijntjuh, wat gaaf zoiets samen met je zusje! dan hebben jullie vast een hele speciale band? @Roosjuh, iedereen zegt wat anders. zelfs bij de tattooshops zeggen ze niet allemaal hetzelfde. maar het idee is dat het korstje iets wat vettig gehouden wordt zodat het niet barst en daarmee de inkt uit de huid loopt. als je het vaak en vet insmeert komt er helemaal geen zuurstof bij en verloopt het genezingsproces veel langzamer. ik zou iig iets zonder parfum doen, vaseline is prma hoor.
ik heb gewoon de eerste tijd totdat de korstjes weg waren vaseline moeten gebruiken vond ik ook erg fijn alleen zo plakkerig. bij mij heeft t een half jaar geduurd voordat ik er echt niks meer op kon smeren (hele droge huid en gevoelig bij beide tattoos) dus toen ben ik lekker bephanten gaan smeren waar de rand van mn broek op kwam want dat schuurde en na t douchen lekker met baby olie invetten en dat doe ik nu nog steeds heerlijk anders lijkt hij heel droog maar dat komt echt door mn huid op mn zij
En hij staat! Donderdag natuurlijk al, maar ik had het even te druk Wat is het me meegevallen zeg! Had ik echt niet verwacht. Ben er erg blij mee. Het was ook in een kleine 20 minuten gezet... Ik heb een foto in mijn album geplaatst, omdat ik graag "anoniem" wil blijven, haal ik hem daar later weer weg. Maar mochten jullie nieuwsgierig zijn, dan kun je nu even spieken Foto is gemaakt vrij direct na het zetten... Ohja, ik smeer met vaseline (meegekregen van de tattooman), mocht ik daar raar op reageren, dan moest ik uierzalf gebruiken Edit: kwam er alleen thuis achter dat het 2e woordje niet compleet is. Dat wordt met de nacontrole erbij gezet