show hier je tattoo en eventuele piercings!!!!!!!

Discussie in 'De lounge' gestart door angiebaby, 3 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. rave angel

rave angel Actief lid

10 nov 2008
    437
    0
    16
    Hengelo
    Net 2 daagjes oud....

2. nessa88

nessa88 Bekend lid

3 sep 2010
    891
    57
    28
    Den Haag
    Ik ben persoonlijk niet van de portret tattoo's maar ik vind deze echt goed gelukt!

3. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    ik heb advies nodig....

wil een tattoo met de namen van de kids, die wil ik al heel lang en weet ook het lettertype! maar waar?
    Ik wil heb op mijn arm/pols...

Was ervan overtuigd dat ik het rechts bovenop de pols wilde zoals een armbandje zeg maar.
    Maar nu zegt mijn man, ik zou het aan de binnenkant doen ivm handje schudden enzo....

Van 1 kant denk ik; schijt aan! het is mijn tattoo en ik moet het doen zoals ik wil, van de andere kant; heeft hij gelijk! En nu??

Wat zijn jullie ervaringen?

4. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    ik zou doen hoe jij het mooi vind , maar als je een hele balangrijke job hebt waar ze het liever niet hebben zou ik de onderkant doen omdat je het dan minder ziet..

5. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    momenteel in de ziektewet al anderhalf jaar....
    Dus sollicteren komt eraan.

6. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    anniek: ja is heel persoonlijk. mijn tattoo zou ook op pols komen, inderdaad als soort armbandje zodat ik m onder horloge ofzo kon verstoppen zeg maar. maar nu zit hij op mn onderarm en heb er totaal geen spijt van. ja hij is veel duidelijker te zien maar als ik, bijvoorbeeld als nu gewoon zit te typen zieje niks. en met hand schudden doe ik rechts en tattoo zit links op mn arm.

tip: als je het nog niet zeker weet kan je ook naar tattoo shop gaan en vragen of hij een inkt printje op je arm kan doen om te kijken of je het storend vind daar of niet. even paar uurtjes tegenaan kijken.

succes!

ik ben zeer tevreden met mijn tattoo, vorige week laten zetten

7. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    Ik heb nog eens door het topic heen gebladerd en denk toch dat het links en dan aan de binnenkant wordt.

Achja, ik wil er gewoon goed over nadenken tis iets wat er voor je hele leven staat.

Wat kost eigenlijk zo'n naam tattoo ongeveer?
    Ik wil 2 namen, niet al te groot hoor. Denk een beetje aan iets klein dan de maat van die van ROOZJUH alleen dan 2 onderelkaar, schuin dus het geheel is dan wel weer wat groter

8. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    Anniek: zeker goed nadenken. ik heb letterlijk 3 kwartier in de shop zitten nadenken wat ik precies wilde. wist het al wel maar precies even hoe de letters moesten enzo.
    Mijn tattoo is toch niet zo groot? haha

9. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    hihi ik denk al ruim 3 jaar na, en inmiddels is kindje nr 2 er al en is alweer een jaar hahah.
    En nee jou tattoo is idd niet zo heel groot, maar ik wil hem graag schuin hebben en dan 2 namen verspringend onder elkaar zo;

Kyana
    ....Devin

en dan schuin op mijn onderarm zeg maar {tja of recht op de de bovenkant haha} Ik heb maar smalle polsjes ;)

10. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    die van sharon op pagina 31 geloof ik, die heeft wel de plke en van haar heb ik ook hét lettertype wat ik geweldig vind

sharon
    hoop dat je het niet erg vind dat ik je foto hier nog een keertje plaats

11. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    haha ja ik ben ondertussen ook bijna 2jaar verder, weet hoe het gaat ;). Schuin moet je wel weten dat ehh hoe leg ik dat uit. als ik bezig ben dan zit mn tattoo al schuin, je draaid je arm enzo dus je tattoo zit nooit helemaal recht tenzij je je pols naar je toe draait. (als je m dus op je onderarm zet) moeilijk is het he :) Misschien een nep tatoo eerst, henna ofzo. kan je kijken hoe je t precies wilt hebben

12. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    over die link: ik had ook mijn keuze laten vallen op dat lettertype, maar tattoo gast adviseerde mij dat het na aantal jaren die dunne lijntjes, beetje in elkaar gaan lopen. nee dat zeg ik verkeerd, niet helemaal in elkaar lopen maar het ehh.. het zal over 10jaar niet meer die mooie dunne lijntjes zijn. bedoel het niet beledigend hoor :) vind het prachtig want had t zelf bijna ook. maar ik wilde wel dat over 10jaar mn tattoo er nog picobello uit ziet, en dus geen kleine dunne lijntjes

13. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    haahaha dan maken ze hem dan nog wel mooi :)

en ik snap wel wat je bedoelt denk ik.

Wehebben de tattoo's hier al zitten tekenen met pen hahaha
    Mijn man wil er ook een van de kids

14. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    haha zie t al helemaal voor me, dat geklieder met een pen haha

15. wendyw80

wendyw80 Fanatiek lid

8 jan 2009
    2.189
    24
    38
    zeeland
    Hallo allemaal.
    Even of topic maar weet iemand toevallig het symbool van
    moeder/dochter.
    Wil nl een tattoo laten zetten met de naam van mijn dochtertje
    en dat symbool ernaast.
    Heb het ergens gelezen maar kan het niet meer terugvinden.
    Alvast bedankt,

16. truus1980

truus1980 VIP lid

26 sep 2007
    6.259
    2
    36
    Bij Emmen
    Bedoel je misschien het moeder kind symbool?

17. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

De mijne..

18. CherryAyden

CherryAyden Niet meer actief

UP!

Heb net twee nieuwe tattoos laten zetten. Fotos volgen!

19. CherryAyden

CherryAyden Niet meer actief

Mijn nieuwe tattoo!

20. ddtc

ddtc Actief lid

11 jul 2009
    129
    4
    18
    Limburg
    Nou ik zal ook eens meedoen...
    Dit is de mijne,:p
    De tribal is 11 jaar geleden gezet, de rest heeft een vriend van mij vorige maand gezet, met de naam van mijn zoontje erin verwerkt.
    Hij is nog niet af, ik wil hem nog uitbreiden naar boven en dan verbinden met een bestaande tattoo van een triquetra die tussen mijn schouderbladen zit.;)

Bekijk bijlage 116720

Deel Deze Pagina