show hier je tattoo en eventuele piercings!!!!!!!

Discussie in 'De lounge' gestart door angiebaby, 3 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daan78

Daan78 VIP lid

25 jun 2008
    8.202
    1
    0
    Apeldoorn
    Nou meiden, ik moet jullie mijn 'nieuwste tattoo' nog even schuldig blijven. De afspraak is verplaatst. Zijn vrouw is bevallen. Dus nu een afspraak de 22e. Balen, maar het is niet anders.

2. klavertje4

klavertje4 Bekend lid

15 jun 2009
    788
    5
    18
    NULL
    NULL
    Wat een prachtige tatoo's staan er bij.

3. Arti13

Arti13 Niet meer actief

Hierbij mijn tattoo. Ik was 16 toen ik hem liet zetten. Ik zou het niet nog eens doen, maar ik ben opzich nog steeds wel blij mee.
    Ik was bang dat ie raar zou worden door de zwangerschap, maar dat is gelukkig niet gebeurd.
    Foto is met zwangere buik

4. love 8

love 8 Bekend lid

16 jan 2009
    580
    0
    0
    iemand een idee waar je voorbeelden van sierletters kan vinden voor een tatoo?

5. LovelyDK

LovelyDK Niet meer actief

6. mooi!

7. Snoopy82

Snoopy82 Fanatiek lid

23 mrt 2009
    3.755
    0
    36
    Ik heb er achteraf spijt van bij wie ik mijn tattoo heb laten zetten, is niet mooi gedaan! In mijn nek stonden 2 letters warvan ik er 1 wilde laten coveren. Zie hier t resultaat, paar haakjes eraan en nog zie je dat t de letter J is en wat ie ervan heeft gemaakt slaat nergens op!!!

Ga t laten coveren bij degene die de tattoo als eerste had gezet en hopelijk kunnen ze er nog wat moois van maken

8. Snoopy82

Snoopy82 Fanatiek lid

23 mrt 2009
    3.755
    0
    36
    Ook deze heeft hij gezet, naam van mijn overleden moeder en zelfs die heeft ie verpest!!! Stukje vd L mist, de Y is erg strak vergeleken met de rest vd letters, de A is veel dikker.Staat op mijn enkel...

Ook deze ga ik proberen te laten herstellen met een vlindertje erbij en dan met takjes en bloemetjes vanaf enkel naar voet toe...

9. LovelyDK

Snoopy maar als hij toch al 1 tattoo verneukt had waarom ging je dan voor een 2e weer daarheen?

10. Snoopy82

Snoopy82 Fanatiek lid

23 mrt 2009
    3.755
    0
    36
    #150 Snoopy82, 12 jul 2010
    Laatst bewerkt: 12 jul 2010
    Heb ook een lippiercing, neus, navel en onder mijn lip.

Heb wel fotos, maar word teveel plaatsen allemaal :)

11. miss C

miss C VIP lid

20 nov 2009
    11.719
    971
    113
    Vrouw
    Het ♡je van Nederland!
    PRACHTIG! deed het erg zeer?!

12. LovelyDK

Dankjewel! :)
    Nee het deed absoluut geen zeer!

13. Amle

Amle Niet meer actief

Snoopy: wat ontzettend zonde en kl*te! Hoop voor je dat ze er nog wat moois van kunnen maken.

LovelyDK: wauw, mooi hoor. Heb niet eerder een witte tatoo gezien (is wit toch??). NICE!!

Ik had een navelpiercing van mijn 14e tot mijn 24e (eruit gehaald bij 1e zwangerschap), een neus'piercing', een tongpiercing, een chinees teken op mijn rechterschouderblad (daar wil ik nog wat meer mee; hij is zo klein) en een 'tribal' op mijn onderrug.
    Ik heb nu zeker een stuk of 5 ideeen klaar liggen om nog te zetten, waaronder de initialen van mijn man op de binnenkant pols, vlindertje in de nek, triquetra op andere pols, lotusbloem met tribal op bovenkant voet en namen van de kinderen op bovenkant andere voet....
    Bekijk bijlage 84959

14. Snoopy82

Snoopy82 Fanatiek lid

23 mrt 2009
    3.755
    0
    36

Ik ging niet voor een 2de keer, heb ze beide tegelijk laten zetten op zelfde dag ;)

15. Snoopy82

Snoopy82 Fanatiek lid

23 mrt 2009
    3.755
    0
    36
    ja zeker zonde en klote, maar ze kunnen tegenwoordig gelukkig erg veel dus komt vast goed!! hoop ik whaha :p

16. LovelyDK

Oh echt? 2 tegelijk heb ik ook nog nooit gehoord haha... maar hoop voor je dat ze er wat van kunnen maken ja! Maar liet hij dan niet eerst de eerste zien voor hij aan de tweede begon?

Het is idd met witte inkt :D

17. Sjaam

Sjaam Fanatiek lid

18 jun 2008
    1.112
    0
    36
    Zuid Holland
    Hallo
    Kan iemand mij helpen aan een mooie tattoo
    Ik wil graag mijn naam in het arabisch kalligrafie laten zeggen, alleen kan ik zelf niet kalligraferen. Wie kan me helpen?????

18. love 8

love 8 Bekend lid

16 jan 2009
    580
    0
    0
    zooooo echt mooi. wat voor een kleur is het. ik vind dit mooier als het normale zwarte

19. skatjuh87

skatjuh87 Niet meer actief

20. skatjuh87

skatjuh87 Niet meer actief

Deel Deze Pagina