Ons zoontje begint voorzichtig aan met lopen, zet hier en daar een stapje. Nu wil ik voor hem schoentjes halen met een flexibele zool (shoesme bijvoorbeeld). Dus ik ging net naar de winkel, voeten op laten meten en schoentjes kopen. DACHT ik. Hij heeft maat 24. De schoenen met flexibele zool gaan t/m maat 22. Hoe kom ik nou aan schoenen voor hem? Heeft iemand een idee waar ik een schoen met flexibele zool kan kopen in zijn maat?
Ik was net in sportsworld in muiden, daar hadden ze nikes met zachte zool in maat 24....helaas niet in de maat van mijn zoon, ze waren zooo leuk! Was trouwens niet zachte zool, maar flexibele...ik zoek even een link
Oke dus er is hoop Sportwinkels heb ik nog niet naar gekeken dus dat ga ik morgen even doen, stom dat ik daar niet eerder aan gedacht heb
De schoen heet Nike Sensory Motion Nike Performance SENSORY MOTION PEANUT 2 - Lage sneakers - Blauw - Zalando.nl Deze is wel uitverkocht, maar dan heb je een idee van wat ik bedoel..
Replay heeft ook met flexibele zool t/m sowieso maat 24. En Jochie ook.. o ja en Cruijff ook! Voor Jayro had ik 3 paar replay-schoentjes, zilver, gekleurd en blauw/rood, daar liep hij heerlijk op en zag laatst dezelfde weer in de winkel staan! En voor Kenji heb ik paar maanden terug hele leuke Jochies gehaald en Cruijffs met zachte zooltjes... Maar die loopt ondertussen al een tijdje, dus die heeft nu gewoon 'harde' zolen.
Bedankt, ga ik daar even naar zoeken. In de winkel wensten ze me succes namelijk met zoeken omdat ze die maat niet kenden met flexibele zool. (en het is een winkel die bijna alle merken verkoopt...)
hoi ik had precies hetzelfde probleem, zoontje ging net lopen en maat 24 ik heb bij VAN HAREN schoenen met flexibele zool gevonden van het merk elefanten. ik zal even een foto laten zien dan heb je een idee
hihi lange voeten dus Je hebt ook schoentjes van oxxy (die van de slofjes) weet niet tot welke maat Mijn eerste schoentjes waren ook maat 24 maar ik was toen al bijna 2 (ja late loper hè) hier staan alle babyschoenen, dus schoenen die ook geschikt zijn als eerste schoenen, allen in maat 24 Schoenen voor baby's Maat 24 online | Breed assortiment | ZALANDO.NL
Daar had ik al gekeken, toch bedankt! Staan wel slofjes tussen, maar persoonlijk vind ik die voor jongens niks. Voor ons zoontje in ieder geval. Dat past niet bij hem (enja ook nog een kieskeurige moeder he pff)
Maar dit is toch ook niet heel flexibel, zoals bijvoorbeeld de schoentjes van shoesme? deze bijvoorbeeld: Blauwe Shoesme Babyschoenen Bp200530 - Jongens - Online Schoenen Bestellen Bij Omoda Schoenen - Omoda.nl
het zijn speciale loopschoentje voor beginners. het is zeker een flexibele zool , niet dezelfde zool die jij bedoelt. met deze zool kunnen de kindjes ook buiten lopen , de zool wordt niet nat door de harde stukjes die er tussen zitten , maar ze kunnen wel de voet goed afrollen. ik wens je succes met je verdere zoektocht spinnekop
Dit zijn geen loopschoentjes van shoesme die je laat zien. Je hebt ook schoentjes van shoesme met een dun heel flexibel zooltje waar ze buiten mee kunnen lopen. Die had mijn zoontje ook. Ook al kon hij niet lopen ik vond ze stoer staan onder zijn spijkerbroekje !
Tja is idd moeilijk idd, mijn oudste zoon had met 12 maanden maat 26 en die liep al vanaf 9 maanden en toen had hij 24,was heel moeilijk om aan leuke zachte schoentjes voor buiten te komen,het is me wel gelukt van de merk Naturino. Zoon nr 2 had maat 25 met 12 maanden ook hij viel er buiten. Mijn dochtertje is nu al erg bezig met staan en stapjes zetten aan de tafel. Ik heb haar voetjes op laten meten en heb voor buiten babyproofschoentjes van Shoesme,maar ze heeft met haar 6 maanden oud al maat 20 dus ook hele grote voeten,als ze haar broers achterna gaat heb ze ook zo rond de 24 met haar verjaardag. Ben benieuwd.
Ze hebben trouwens tegen mij gezegd dat schoentjes geschikt zijn als eerste loopschoentjes als de schoen met 1 hand zonder moeite dubbel te vouwen is. Zelf bedoelde ik deze: http://www.coccinelle.nl/nl/image/800/800/a1259747965dc8fd76ea49bf51419738/replay-schoen-houston-zilver.jpg
Oh die zijn leuk! Ja idd ze moeten makkelijk dubbel te vouwen zijn. Toch is het lastig te vinden allemaal. Heb het hele www afgezocht maar weinig keuze. Ga zo even met mn moeder naar de stad, misschien hebben ze daar ergens iets
Ha, Ik was voor mijn dochter ook op zoek. Nu heeft zij niet zo'n grote schoenmaat, maar ze hebben deze ook in een grotere maat. Ik heb nl voor de vakantie Teva's gekocht. Deze sandaaltjes zijn erg flexibel en goed om te leren lopen buiten. Mijn dochter liep net 2 weken, en nu wil ze niets anders meer. Misschien een idee, van de zomer iig makkelijk, en na de zomer zal hij vast al beter lopen voor stevigere schoentjes. Groetjes
Aah fijn dat je schoentjes hebt, Jou kindje heeft grote voeten en mijn zoon van 16 maanden heeft maat 18-19 nog steeds, maar die krijg ik dus niet dicht, vanwege hoge vreef. Ik heb ook echt moete zoeken voor schoenen.