deze taart mocht hij zelf opeten en mee spelen voor de visite had ik gewoon soesjes en mini tompoesen
Eerste verjaardagstaart voor mijn dochtertje. Laten maken, ben zelf niet zo creatief In stijl van haar geboorte kaartje en kamer PS. Naam niet gebruiken aub ivm privacy
@Etspaghet, is dit er toevallig ook 1 van jou?: Tijgetje Taart (Pagina 1) - Bruids- en Stapeltaarten - Het "DeLeuksteTaarten" - forum Ik ben al een tijdje aan het googlen voor ideeën, en deze staat al een paar weken bij mn favorieten, en nu zie ik eigenlijk net pas jouw naam staan! Ik vind 'm echt fantastisch!
Haha ja die is ook van mij! Al mijn kindertaarten zijn hier te vinden voor degene die het leuk vindt om taartjes te kijken en inspiratie op te doen Feest Taarten | Exclusieve Bruidstaart en Workshops!
Heb je niet iemand in de buurt die het kan?? En anders zijn er vast mensen in de buurt via een forum te vinden. Ik weet dat je oproepjes kan plaatsen bij deleukstetaarten.nl. Hier zijn er ook veel meiden die taarten maken. Maar ik vond hem ook zo leuk! Echt helemaal wat we wilden!
Wauw! Wat een super taarten maak jij zeg... Ga alles nog eens even goed bekijken, want wil er ook weer iets speciaals van maken dit jaar.