Ineens veel huilen

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Guzy, 27 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Guzy

Guzy Lid

17 jun 2010
    72
    0
    0
    NULL
    NULL
    #1 Guzy, 27 jun 2012
    Laatst bewerkt: 27 jun 2012
    Hoi,

Mijn zoontje is bijna 14 maanden en sinds een week of twee ken ik hem niet meer terug... Hij huilt om elk klein dingetje terwijl hij zich altijd heel goed kon vermaken en altijd heel rustig was...
    Hij heeft nog maar 2 ondertandjes en er zitten een aantal grote bobbels vanboven... Ik gooi het maar op de tandjes maar begin het er steeds moeilijker mee te krijgen. Ik ben 9 weken zwanger en de vermoeidheid slaat aardig toe.. Heeft iand hier ervaring mee, zou dit echt door de tandjes komen of is dit een fase?

2. djennes

djennes Bekend lid

24 apr 2012
    823
    29
    28
    Vrouw
    Thuis mama
    Rsn
    Het kan idd door de tanden komen, mijn dochter had het ook heel er toen ze bovenin 3 tanden tegelijk door kwamen phoe ik werd er moe van ze wilde niks alleen maar huilen. De pap wilde ze niet meer drinken alleen vanaf een bord.
    Wat bij mij hielp was extra vaak smeren met dentinox en een paracetamol.

Als de tandjes er eenmaal door zijn ken je hem niet weer ;)

3. Guzy

Guzy Lid

17 jun 2010
    72
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi djennis,

Fijn te horen dat iemand anders dat probleem ook heeft...duurde het ook zolang dan?dat zeurderige?

4. djennes

djennes Bekend lid

24 apr 2012
    823
    29
    28
    Vrouw
    Thuis mama
    Rsn
    Ongeveer 3 weekjes
    Ik weet dat ze op de vrijdag het hoogtepunt had en zaterdags was ze weer de oude.

Succes nog voor je het weet is hij weer de oude ;)

5. babyproject

babyproject Niet meer actief

Bij onze dreumes kwamen er rond die leeftijd ook ineens 4 tanden en 2 kiezen tegelijk! Heeft denk ik wel een maand geduurd voordat ze haarzelf weer was...
    Waarschijnlijk was het ook een sprongetje o.i.d. Want ze was weer een stuk vrolijker toen ze doorhad hoe ze los moest lopen. Dus wellicht speelt er bij jouw zoontje ook wat frustratie?

6. Guzy

Guzy Lid

17 jun 2010
    72
    0
    0
    NULL
    NULL
    @babyproject

Bedankt voor je reactie maar lopen doet hij al vanaf 11mnd hij is wel veel aan het brabbelen maar kan ons nog niet goed duidelijk maken hoe en wat...ik denk dat t tanden met combinatie van aankomende sprong is...hoop dat t snel over is want hoj kan zichzelf helemaal niet meer vermaken wat hij eerst zo goed kon...

Deel Deze Pagina