het ligt aan het soort apparaat de bureaus hebben ik ben bij Barendrecht geweest en die kan met de kleur blauw meer diepte creeren, ze claimt nog de enige in NL te zijn die dit nu heeftgeen idee of het zo is hoor. maar het is wel erg mooi
Hier ons knulletje met 26+1 week. De echoscopiste vond de foto's zelf niet mooi, omdat zijn navelstrengetje telkens over zijn hoofd lag. Wij vinden het wel schitterende foto's, maar wij klagen niet, want a.s. vrijdag mogen we nog een keertje gratis!
Wat gaaf zeg om al die foto's zo te zien . Ik kan niet wachten tot ik het zelf krijg Leuk om die reactie te lezen over het echo bureau in Barendrecht. Ik ben daar zelf ook al 1x geweest voor de termijn echo. A.s donderdag krijgen wij de 20 weken echo, en hoop dan te horen te krijgen of we een zoontje of dochtertje krijgen. Vindt het er heel erg profesioneel uiztien in Barendrecht en heb daar al veel goede berichten over gehoord
En deze zijn van onze eerste dochter, ik vind dat ze op elkaar lijken, ben zo benieuwd, weet nu alleen niet of het een jongen of meisje is!