Ovulatietesten

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Maddie, 4 mrt 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maddie

Maddie Fanatiek lid

15 sep 2009
    1.391
    184
    63
    Het hoge Noorden.
    Springt een ei echt na 24/48u na je positieve ovulatietest?
    Ik heb nu namelijk al 3x gehad dat wanneer ik ovulatiepijn had, een ovulatietest deed, die was dan positief, en ben ik de dag ná die test gaan tellen als 1dpo, en dan testte ik op 9dpo en had ik een licht streepje op de zwangerschapstest.. dus 9 dagen na de pijn en de positieve test, was echt zwanger en dat 3 keer.

Deze keer had ik op 25feb een positieve ovulatietest en ovulatiepijn, en de 26e nog wat zeurende napijn. Nu weet ik dus niet hoe ik moet tellen, omdat 48u na de positieve test voor mij niet altijd geld, of ik moet dan op 7dpo elke keer al positief testten? :confused:
    Begrijpen jullie me nog hahah :roflmao:

2. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.915
    15.585
    113
    Nabij Utrecht
    Dan zou ik aanhouden dat je ei 1 dag na je ovu springt en de dag erop dus 1 dpo.

Nu betekent dat dus 25 feb posi ovu.
    26 feb eisprong.
    27 feb 1 dpo en vandaag dus 7 dpo.

Ps.. je kan ook gaan tempen. Dan weet je precies op welke dag je ovu je ei springt.

3. Maddie

Maddie Fanatiek lid

15 sep 2009
    1.391
    184
    63
    Het hoge Noorden.
    Thnx! Dat kan ik indd ook gaan proberen.
    Zal me er nog even over gaan inlezen.
    Ga er overigens niet vanuit dat het raak is deze keer, had m’n ei echt laat, dag 24/25 dan pas, en normaal ben ik van om de dag gezellig maken dan.. alleen nu vrij-za-zo gedaan waarvan vrij en zaterdag dus met glijmiddel op siliconenbasis. :roflmao::|

4. Maddie

Maddie Fanatiek lid

15 sep 2009
    1.391
    184
    63
    Het hoge Noorden.
    Ben ik dan vandaag niet pas 7 dpo trouwens? Vind het altijd zo lastig tellen haha

5. Fijnedag

Fijnedag Bekend lid

5 sep 2017
    743
    541
    93
    Vrouw
    Dan ben je inderdaad vandaag 7 dpo

6. Maddie

Maddie Fanatiek lid

15 sep 2009
    1.391
    184
    63
    Het hoge Noorden.
    Oke, want de predictor Early was negatief.. dacht dus 8 dpo, maar las later terug en rekende na en kwam op 7. Dat kan dus nog te vroeg zijn.. probeer woensdag weer mocht ik nog niet ongesteld zijn, heb namelijk een LF van 11 dagen gemiddeld

Deel Deze Pagina