Hallo dames. Ik heb mn eerste icsi behandeling gehad met op 19 feb een terugplaatsing van een 7 cellig (was smiddags wss al 8 cellig) embryotje. Sinds donderdag aan t testen. Op kv een lichte tuurstreep. Omdat ik een al 2 miskramen heb gehad wil ik toch echt een dikke streep zien. Om te besparen dipsticks van z&k gehaald. De groene extra gevoelige. Nu is hij tijdens het testen best wel duidelijk, maar vervaagd daarna HEEL snel. Onderstaand fotos van kv testen op donderdag en vrijdag (10 en 11 dagen na tp) Daarbij 2dipsticks van zelfde dag waarvan 1 van sochtends die al is opgedroog en de onderste net gedaan. Daarna een foto van 4 dipsticks. De bovenste 2 zijn van de foto met kv testen (erg vervaagd toch?). Daaronder als 3e 1 van vanmorgen vroeg die ook al opgedroogd en is daaronder van vanmorgen wat later maar wel NET gedaan en daar zie je een duidelijke streep op toch? Word er chago van. Wil een duidelijke streep, maar deze testen drogen zoooo raar op. Hebben jullie ervaring met deze testen? Lees online alleen maar over de blauwe dipsticks. Groetjes. Ps: Doe morgen gewoon een kv test 2v5. Maar die gaan we zo halen en ben bang daar ook een licht streepje nog op te hebben...
ik heb ervaring met zwanger en kids dipsticks, vond ze niet zo gevoelig. Ik had met predictor echt al een hele duidelijke streep en met zwanger en kids maar een licht streepje. Misschien een predictor proberen. Hopelijk weet je snel waar je aan toe bent!!
Spannend hoor! Ik gebruik alleen de ovulatie sticks van Z&k. Ik heb geen ervaring met de zwamgerschapstesten. Maar ik zie wel een streep. Ben benieuwd naar je volgende testen.
Pff net test gedaan die mn vriend had gehaald. Toch de vertrouwde kv 2v5. Zit nu 13 dagen na tp. Wil liefst nu dikke streep maar helaas. Maar hij staat er wel duidelijk toch?! duimen maar dat alles goed gaat.
Jazeker dat hij er staat Ik zie de onderste test duidelijk het 2de streepje Ik durf je al wel te feliciteren hoor Gefeliciteerd met je zwangerschap. Je kan nog wel doortesten om de 2 dgn is je hcg verdubbeld Ik duim voor een flinke knaller voor je
Thnxx. Durf na 13 dagen na tp nog niet echt te hopen. Maja morgen de test van z&k doen en maar even met de kliniek bellen en dinsdag denj andere kv test doen.. mocht t dan nog nodig zijn.
Zie hem heel duidelijk hoor bij die laatste Idd over 2 dagen weer testen dan zal je goed verschil zien Voorzichtig gefeliciteerd
Er is oploop! Hou je daar aan vast. Over twee dagen inderdaad weer op hetzelfde moment vd dag vergelijken. Spannend!
Die z&k dipsticks gaven bij mij veel later positief dan de kv test. Ik zou mooi met de kv doortesten! Op de onderste kv zie ik duidelijk een tweede streepje, ik hoop dat ie prachtig op gaat lopen bij de volgende test!!