Wij zijn net verhuisd en de vorige bewoners hebben ALLES uit de tuin getrokken. Alle tegels, alle beplanting en versiering etc. Dus wij hebben op een klein stukje terras (van 2 bij 1,5 meter) na alleen maar 1 grote zandbende omringd door een lage heg. Kortom; wij hebben niets meer om buiten over op te scheppen. Nou ja, ik heb 1 verdwaalde varen en 1 mini-conifeer van max. 30 centimeter staan. Ik wacht tot het het graszaad-seizoen is en dan gooi ik er gewoon gras op. Dan is het nog niet zoals we het zouden willen; maar dan lopen we niet meer continu het zand naar binnen en kan mijn kereltje gewoon even lekker in/op het gras zitten spelen ofzo. Een klein strookje vrij houden voor een paar plantjes/bloemetjes, en dan zijn we er wel.
Uuz.over die struiken als zichtbrekers.. Ik zou ook iets willen tussen terras en gras, maar vij feesten en partijen lijkt t me dan zo in de wegstaan? Ervaar je dat niet zo? Trek je je gras makkelijk bij de ruimte? Zat nu te denken aan verrijdbare bakken ofzo. Haha... Over schaduwgras... Hier komt na ons grasfiasco kunstgras... Past zo niet bij onze jaren 50 woning.. Maar bij drukke kinderbendes en grote families... Past kunstgras juist weer wel