Meestal kleiner is mijn ervaring. Zijn toch Chinese maten, en die mensen worden vaak geen 2 meter. Mijn zoon van 6.5 is een mini met zijn maat 116/122 en daar moet ik al een T8 voor bestellen. Heb de T7 binnen gekregen, maar die kan hij echt niet lang aan. Past ook echt precies.
Een band voor om mijn middel met hardlopen en sporten. Hoef ik mijn telefoon niet meer in mijn bh te wrotten. En dragers voor de ski’s voor de jongens.
Ik heb nog nooit kleding gekocht via ali maar wel naar gekeken en daar lees je dat het vaak of goed is of kleiner valt. Het is wat je zegt ze worden geen 2 meter, onze knul is groot voor zijn leeftijd (116 en 4.5)en zal dan ook echt moeten kijken naar de maattabel.
Ik heb vandaag het ninjago pak binnen gekregen. Ik heb 'm voor mijn zoontje van 4 besteld in maat 6. Hij is wel te groot. Normaal heeft hij zo 104/110. Mijn dochter van 6 (maat 116/122) past 'm perfect
Ja ik vind ze echt perfect. Scheelt een hoop gesjouw en geklaag had ze vorig jaar ook, maar nu ook voor ons besteld.
Ik ben helemaal niet goed op Ali met zoeken. En heb er vaak de tijd ook niet echt voor. Maar eigenlijk zou ik wel wat leuke dingen willen aanschaffen voor het opleuken van de broodtrommel. (En ik wil vriendin liekje niet steeds lastigvallen ) Uitstekers heb ik al. Hartjes sterren en bloemen. Maar je hebt van die dingen om in de boterham te drukken ? En leuke prikkers ? Oogjes ? Wie kan mij verblijden met wat leuke linkjes ?
Die gro Die groep heet AliExpress Mama en Kind. Daar worden spullen geplaatst met goede recensies of met de vraag naar ervaringen. Als je kijkt bij afbeeldingen en dan bento zie je een lijst met allerlei leuke linkjes waarbij je dus zo goed als zeker verzekerd bent van goede kwaliteit.
Dank je ! Ik ga de groep zoeken ! Ik kan echt geen vriendjes worden met Ali.... Kan nu al niet eens inloggen .Blijft tie hangen..
Ja uiteindelijk deed hij het. Met zelf getypte naam. Niet op diegene klikken die tevoorschijn komt als ik de naam half heb getikt. Zeg maar ...haha
Uhm ja, val me maar gewoon lastig hoor! Spruitjes en ik hebben dezelfde eenhoornversieringen besteld, haha. Voor de verjaardagen van dochters. Alles vandaag bij me binnen gekomen. En ook nog een dinothema voor Dafnes tweede feestje, lekker decadent, haha. Bekijk bijlage 603399
Nadeel van Wish tov Ali vind ik echt de verzendkosten. Dat als je 2 hetzelfde bij dezelfde verkoper bestelt, je 2x verzendkosten betaalt. Dat vind ik echt raar. Daarom de versieringen bij Ali, maar ik bestel ook regelmatig bij Wish.
Eergister en gister de verjaardag van dochter gevierd met deze set Was echt een mega groot succes! De 7 meiden gister waren helemaal vol van het eenhoornthema! Ik had ook uitdeelzakjes, armbandjes, diademen, sleutelhangers besteld. De vlaggenlijn is wel echt heel kort daar moet je even rekening mee houden
Heb een heleboel bestellingen lopen. Allemaal spullen voor mn diamond painting schilderij. Oa een lightpad, 's avonds zijn sommige icoontjes lastig te zien. En ook een schilderijtje voor mn dochter.
Oorbellen voor mn dochter, als ze niet veel te groot zijn in het echt tenminste. Maar vond ze te grappig!