Maar zonwerende folie kun je er toch wel aan de buitenkant op laten plakken met HR ++ glas? Hebben ze bij mijn man op het werk ook gedaan en het scheelt echt een paar graden.
Wij hebben duettes die houden de zon goed tegen en een zonnescherm. Wij hebben ze ook op het raam geplakt en 1 in het kozijn gemonteerd. Volgens mij hebben wij ook HR+ ramen maar gaat hier goed. Is het anders een optie om ander glas in je ramen te laten plaatsen zodat het wel kan?
Verder moet ik trouwens denken aan een parasol of een schaduwdoek voor je raam langs zodat de zon word geblokkeerd.
Ik heb idd 3 rechthoekige parasollen die we tegen de gevel kunnen zetten! Jammer dat mijn baby aast op de parasolvoeten en het dopje in zijn mond stopt enzo
Dat is niet heel handig nee Maar misschien kun je een andere parasolvoet kopen? Of een buitenbox waar die in kan haha
de dopjes met stevig tape vastplakken zodat baby ze niet eraf kan halen, of baby leren dat het niet mag en de boel echt goed in de gaten houden, lijkt me niet zo moeilijk daar een oplossing op te verzinnen.
Schaduwdoeken? Je moet proberen de zon vsn het glas te houden. Harmonica systeem maken met staaldraad?
Een overkapping/pergola met op dat dak een zonnescherm die er overheen schuift. Is redelijk gangbaar en een stuk goedkoper dan een uitbouw