Toen ik zwanger werd reed ik nog in deze auto, kon alleen geen foto vinden dus even een gewoon plaatje:
Bekijk bijlage 46533 grote trots van mijn man. auto is nu nog veel mooier hij heeft hem flink gepimpt
en daar heb ik nu net geen foto van van onze auto! wij hebben een mitsubischi (of hoe je het ook schrijft) het type weet ik niet ben niet zo van de auto's haha
Mijn auto kan ik niet vinden ik heb een Ford ka D'arte zijn er maar 250 van gemaakt en ik heb nummer 77 Hij is helemaal zwart metallic lak (al een aantal keren overgespoten omdat ik 4 keer aangereden ben) Sportvelgen,sportuitlaat,zwart leren bekleding,spoiler Echt een super bakje absoluut niet zuinig zit in de E klasse maar rijdt echt geweldig doordat het een 1.3 is Dit is onze gezinsauto nog geen jaar oud. Ik heb er geen foto van maar het is in elk geval deze ook de kleur klopt. http://www.autoweek.nl/images/800/c/d0c96fd08cf39888a478e910987af32c.jpg
Dit is onze toet.....althans niet de onze....heb ik geen foto van...maar wel dit model, type en kleur.
Waaaaauw mooi man! Ben benieuwd of hier toevallig iemand zit met een Audi A5.Zooooo mooi! Wij hebben een Mitsubishi Space Wagon. Heerlijke wagen.
En deze hebben we nu maar dan donker blauw Zomoto.nl Occasions: Details van een BMW 3-touring 316i sport edition in WORKUM
Nou 1 op 18,2 buitenweg en 1 op 15 gemiddeld is echt wel zuinig hoor, wil niet veel zeggen, tis ook maar 60 pk he.
Bekijk bijlage 46623 Mijn toet toet, heb vanaf afgelopen zomer een nieuwe Suzuki Swift Sport Edition.. Ben er super blij mee..
Heb ik een keer als leenauto van mijn dealer mee gehad voor een dagje. Scheurt als een malle met die 1.5 motor!