au mijn rug!

Discussion in 'De lounge' started by Lovely83, Jan 27, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Lovely83

Lovely83 VIP lid

May 29, 2008
    20,418
    3,298
    113
    Ik ben volgens mij door m'n rug gegaan toen ik onze kleine meid optilde.
    Het was gisteren al gebeurd, het deed toen wel pijn maar kon nog wel van alles doen.
    Vanochtend kon ik haast niet uit bed komen, uiteindelijk wel gelukt en de kinderen weg gebracht.
    Kom ik net thuis en wil even op de bank gaan zitten, kan ik geen kant meer op elke beweging deed pijn.
    Nu uiteindelijk zit ik op de bank na veel pijn, zelfs als ik adem doet het pijn.
    Heb m'n werk maar afgebeld want denk niet dat het me gaat lukken daar op de fiets te komen.
    M'n moeder komt zo met pijnstillers heb namelijk niks meer in huis.

Zouden jullie de dokter bellen of het even aankijken? Ik bel namelijk nooit zo snel de dokter tenzij het echt niet anders meer kan.

2. Als het echt zo erg is, dat je voor je gevoel bijna niets kan, zou ik toch even een belletje naar de huisarts plegen. Al zou je niet langs hoeven komen, kunnen zij je wel adviseren wat je nu het beste kunt doen. Waarschijnlik goed warm houden..

Beterschap!!

3. marjolinos

marjolinos Fanatiek lid

Mar 9, 2009
    2,953
    0
    0
    tilburg
    ja ik zou ook de huisarts even bellen! kan nl ook een acute hernia zijn! Dus voorzichtig zijn!

Sterkte en hoop dat je je snel beter voelt!

4. mv3hartendiefjes

mv3hartendiefjes Niet meer actief

bellen meis met je ha echt doen
    beterschap dikke knuffel en succes

5. Lovely83

Lovely83 VIP lid

May 29, 2008
    20,418
    3,298
    113
    Ik heb gebeld, moet proberen blijven te bewegen.
    Huisarts probeerd hier langs te komen eind van de dag.
    Dus dan hoef ik er zelf niet heen dat scheelt.
    Wacht nu nog steeds op m'n moeder die zou komen met pijnstillers, hoop dat het niet meer te lang duurt!

6. Fijn dat je klacht serieus genomen wordt. En dat de HA langs wil komen..

Hopen dat de pijnstillers ook snel arriveren, en dat je snel minder last hebt.

7. MamaG

MamaG Fanatiek lid

May 24, 2008
    1,298
    0
    36
    Omg Nijmegen
    Haha, ik wou dus zeggen ha bellen en blijven bewegen, maar dat heb je dus al gedaan:) Ik heb bijna dagelijks last van rug en bewegen is gewoon het beste ook al is dat echt geen pretje... Sterkte ermee!

Ik wou trouwens dat ze me bij mijn ha zo serieus namen;)

8. susanne85

susanne85 VIP lid

Aug 13, 2007
    9,807
    866
    113
    Noord Holland
    hey lovely.

ik heb dat van t weekend gehad.
    ik had zaterdags gewerkt in een vrij koude loods en door een verkeerde beweging met t tillen van nikita ging ik ook door ijn rug heen. merkte er zelf niet veel van tot ik zondags ijn bed uit wilde komen en niks meer kon doen van de pijn. mijn an heeft die plek goed gemasseerd en die avond nog eens en met een paar paracetamol ging t 2 dagen erna stukken beter. nu helemaal geen last meer en inderdaad blijven bewegen hoe pijnlijk t ook is.

sterkte en hopelijk ben je er snel af

Share This Page