onze auto ( niet deze op de foto maar wel dezelfde ) http://www.powerful-cars.com/images/mitsubishi/2003-lancer-kombi-12.jpg
sorry ff via google wat gezocht, alleen is onze zilver maar minstens net zo stoer iK vind het een super fijne auto, mag alleen wel iets meer pk's hebben wat een mooie en lieve auto's zie ik voorbij komen! Jullie mogen trots zijn hoor!
Wij hadden een Ford focus St. Met 250 pk en 450 koppel een oranje overigens Maar wegens gezinsuitbreiding hebben we die verkocht en hebben we nu een Audi a4. Volgend jaar komt er een A6 3.2 V6 een witte
Hihi, ik vind dat gele autootje zo leuk Die zou ik wel willen hebben. Ik ben weg van die kleintjes. We rijden nu een mercedes GLK, zo'n enorm bakbeest, maar wel heel erg lekker offroad (dat kan hier af en toe best goed ) Daarnaast voor als het nodig is nog een c2 staan. Maar als we terug naar NL gaan, ruil ik die denk ik om voor een minicooper.
Hahaha.... nou Ms. Nuke...speciaal voor jou. Hier mijn TROTS!!! Heb hem net 3 maandjes en ben gek op "slopels". Ieder z'n voorkeur
Hihi dat is niet onze auto hoor! Was zomaar een grappig plaatje van internet, dacht haal even een grapje uit. Wij hebben een grijze peugeot 206.