Bekijk bijlage 276668 Onze pas gekochte auto. We hebben hem nu 3 maanden hij rijd super maar mis wel een beetje mijn race monster
Hahaha het zijn wel grappige dingetjes hoor maar vind het comfort niet zo we hadden er eens 1 te leen dat onze auto in de garage stond... Vond de stoelen niet zo lekker zitten en had het idee dat ik met mijn hoofd tegen dashboard aan zat hihih En de meeste die ik dan nog enigszins knap der uit vind zien zijn onbetaalbaar
heb hem al 4 jaar niet meer en heb er zo'n spijt van dat ik hem ooit weg heb gedaan (woonde een werkte in de binnen stad) Dit is wel het type waar ik verliefd op bed! Ik rij nu een dikke Volvo, oud type, zo'n verschrikkelijke grote sloep, kan niet eens normaal in een parkeer garage parkeren en mijn deuren open krijgen grrrr er is maar 1 voordeel, hij is super snel, heb nog geen wedstrijden verloren maar of dat nou zo goed is @devilschase nieuwe lakje?
http://img149.imageshack.us/img149/1186/dsc06245ug5.jpg Deze lijkt wel heel erg op die van ons. Alleen wij hebben een paarse. Zijn nu aan het sparen voor een kleinere. Dit zal de geen touring meer zijn. Maar een gewone.
Ik heb een Toyota Aygo uit 2008 (antraciet), toen nieuw gekocht in de meest uitgebreide uitvoering. Nog steeds erg blij mee, heerlijk wagentje! Behalve de dode hoek(en) en het handschoenenvak-klepje dat vaak opengaat
Heb ffies foto's gegoogled, want heb geen foto's van onze auto. En aangezien manlief de auto mee heeft naar t werk, kan ik er ook niet ff eentje maken... Wij rijden nu in deze auto: En we willen hem graag inruilen voor deze auto (liefst ook deze kleur...):
Aan mij zul je waarschijnlijk niets hebben voor inspiratie, maar dit is mijn droomauto. Als ik ooit geld over heb koop ik er eentje. Zo goedkoop zijn die ouwe karretjes nog niet.
nee oldtimers zijn duur Vaak kun je voor de prijs van een oldtimer, een mooie jonge auto rijden. Het is maar net waar je je geld in wil steken een oldtimer blijft zijn waarde wel behouden, terwijl je van een jonge auto vaak veel afrijd.
Wat leuk om te zien dat er toch best wat auto liefhebbers tussen zitten. Hier ook zo een Ben alleen nog aan het twijfelen om de mijne neer te zetten in verband met herkenbaarheid.
ik rijdt sinds kort een Hynday atos!!!! uit eind 2003 heerlijk wagentje helaas wat weinig pk's nu maar ff fototje van internet geplukt heb nog geen eigen foto's maar mag een cadeautje niet in de bek kijken dus ben blij dat ik uberhoubt een auto onder me kont heb voor me werk