Voor mijn dochter haar eerste verjaardag heb ik een opblaas 1 gekocht bij een speelgoedwinkel. Ik haalde m net uit de verpakking en hij valt me toch een beetje tegen. Ik wil er leuke foto's mee maken en dit is meer een opblaas staaf Wie weet waar ik een mooie 1 kan kopen? Het liefst met zo'n streepje eronder.
jammer dat je een 1 nodig hebt, heb hier nog wel een 9 (of 6) en een 0 liggen waar ik niks aan heb voorlopig haha.
Tja mijn dochter wordt nog eerst 1 jaar. Ik wil foto's maken voor de uitnodiging voor haar verjaardagsfeest. Zeeman? Ga ik daar even kijken van de week. Bedankt voor de tip.
Xenos heeft inderdaad de 1 zoals de typcijfer 1 Ik heb ze een paar weken terug daar nog gekocht want mijn dochter werd 11
Idd bij de Xenos en Zeeman. Ze hebben alleen geen streepje eronder bij de Zeeman en dacht bij de Xenos ook niet. Die van de Xenos zijn wel groter. Beide zijn ze met een streepje boven zeg maar (hoop dat je begrijpt wat ik bedoel)
Ik snap wat je bedoelt. Ik bekijk ze morgen even. Als de 1 in ieder geval maar groter is als die ik nu heb.