Wat zit daar allemaal in? Ziet er heerlijk uit! Het is gewoon saus uit een potje. Tikka masala van ah (of een ander merk). Ik gebruik i.p.v kip vegetarische kip uit de diepvries van de Aldi en verder een hoop groenten; paprika, courgette, champignons, lente-ui en mais. Ik heb het met bami gedaan dit keer maar je kan het natuurlijk ook eten met rijst, mie of naanbrood.
Helaas geen foto. Ik heb vandaag wel geteld 3 aardappelschijfjes en 2 stukjes bloemkool (variant bloemkoolovenschotel) op. 😂
Garnituur wat er in zit is rijst taugé bosui ei peterselie en chips De basis is kippenbouillon (Javaans/Surinaams)
Koreaans eettentje: heerlijke salade en 'rijst pasta'. Daarna dessert in koffietentje met verse bananen taart. Zooooo lekker! 😋😋😋
Rijst koken, gemalen saffraan mengen met een beetje water, een paar scheppen rijst mengen met dat saffraan mengsel zodat de rijst geel word en dan alles weer terug doen bij de witte rijst
Wat ook een lekkere manier is van rijst koken is eerst een teentje knoflook en een ui fruiten, dan afgepast bouillon en rijst erbij en droogkoken.