Haha lijkt alsof ik heeel veel koop he. Maar zoveel heb ik nog niet hoor. truitje is al maat 68. Omdat die vrij dik is dus voor volgend najaar/winter. Vonden die zo leuk.
Haha ja ik probeer soms ook al dingen in 68 te kopen, gewoon om niet teveel in de kleine maten te hebben Maar ik bedoelde het niet rot hoor, juist heel leuk
Ik mag van mezelf echt niet meer in dit topic kijken hahaha Ik weet niet of ik nou echt zo losgeslagen ben of jullie extreem zuinig Bedoel zes of zeven sets kleding dan heeft je kindje elke week hetzelfde aan toch ?
Gister binnen gehad. Wiegje om in te slapen / wipstoel / eetpositie. 3 in 1, vond ik heel handig Er zitten ook rustgevende muziekjes op + een lichte trilfunctie.
Demandjes gehaald voor in/op de commode bij de action. En van de week de andere spulletjes in het dorp.
Kleur komt niet helemaal goed overeen, de maxicosi is zwart met donkergrijze rand. Tweedehands, (soort kringloopwinkel) zat welgeteld 1 vlekje in, aan de linkerkant van de bak. Bij thuiskomst met een doekje de vlek weggepoetst en hij kan gewoon prima nog een ronde mee. En dat voor 4,50. Verder heb ik mijn voorraad hydrofielen/ spuugdoekjes even aangevuld, want na de babytijd van dochter heb ik er best veel weggedaan ivm (antibiotica)vlekken die er niet uit gingen. Ik ga me inhouden qua dingen kopen, en ga pas gericht kleertjes kopen als we het geslacht zeker weten.
Ik denk dat ik zelf wel iets meer heb tegen de tijd dat de baby er is, omdat ik van dochter nog weet dat ik die soms 3x per dag kon verschonen ivm spugen. Maar ik vind het persoonlijk ook onzin om de kast vol te hebben met kleertjes die ze dan uiteindelijk 1 of 2 keer dragen, waarna ze al een maat groter nodig hebben...
Miss rare vraag, maar waar ga je die dekbedovertrekjes voor gebruiken? Ze liggen in het begin toch enkel onder een dekentje met lakentje?
@indy90 & @Rosje83 haha leuk meiden! Let wel op dat als je kindje er is je het ook nog steeds leuk vindt om te shoppen Die fout had ik gemaakt bij Liam, had alles tot maat 74 eigenlijk al zo goed als liggen waardoor ik het 1e halfjaar eigenlijk niet echt meer kon shoppen... Ga ik nu dus echt anders doen
Ik vind lakentjes helemaal niets. Ik heb een duo deken en daar gaat de overtrekjes overheen. Ook bij mn oudste gedaan en echt ideaal.