Ik was vandaag shoppen met een vriendin (eigenlijk voor mezelf en dochter), en zag toen dit pakje in de uitverkoop bij de HEMA. En alle sale was ook nog eens 1+1 gratis Dus ik heb er 2 meegenomen, in verschillende maten.
Ik had hem laatst ook inderdaad online in mijn mandje gedaan, maar toen toch vanaf gezien. Ik ben zo'n miep die kleren graag eerst wil voelen. Dag later bij de plaatselijke Hema zelf gekeken, en toen was ie ineens niet afgeprijsd. En ik had geen telefoon mee, dus ging aan mezelf twijfelen of het nu wel echt dezelfde was... En vandaag dus mazzel. Maat 50 en maat 62, samen voor 8,- i like.
Ik weet niet was je ongeveer woont, maar in Groningen waren nog een redelijk aantal in verschillende maten, dus als dat in je buurt is.... Succes!
Jaa ook mijn favoriet jammer dat maat 56 altijd uitverkocht is helaas. Anders had het zo het geboortepakje kunnen zijn!
Thanks! En idd van de Hema, dat grijze broekje ook trouwens. Was mix en match korting, 2 broekjes voor 9 euro
Zo leuk! Ik heb gisteren hier op het dorp bij de Hema gekeken maar daar hadden ze ze niet (meer). Zal eens online kijken.
Nijntje was officieel begin april Maar ze gaan alleen de ledikantlaken en hoeslaken,sokjes en de kamset verkopen de rest voldoet niet aan de eisen las ik
In de Randstad. Vanavond koopavond dus hopelijk heb ik even de tijd om te kijken. De bugs zijn inmiddels grotendeels verwijdert op de site.
Hier net geweest en ze hadden ook een hoes voor het aankleedkussen, maar die zag er wel dun uit. Maar buiten dat lagen inderdaad alleen de spullen die jij noemt er.
Jaa die hoes moest laatst nog binnen komen maar is er nu dus ook Ik las het op de zeeman facebook vandaar dat ik het wist zat er ook al op te wachten haha
Die folder stond al best even geleden op facebook ja. Heb het in de gaten gehouden door gewoon verschillende keren even binnen te lopen. Maar uiteindelijk er niks van gekocht, heb lakens genoeg en gebruik aerosleep hoeslakens.
Heeft iemand tips voor vestjes zonder capuchon? En dan het liefst gewoon basic. En geschikt voor een jongetje.