wat een leuke foto's allemaal! hier moeten ze morgen toch echt maar eens allebei leuk doen voor de foto! er is er altijd 1 die niet kijkt of beweegt en dan krijg ik een wazige foto grr wil zo graag een mooie voor op canvas!
Wel een oude foto, toen J pas was geboren. tegenwoordig heb ik alleen filmpjes van ze, ze spelen, dansen en knuffelen vaak samen. Echt te lief om te zien. Mijn mannetje moet ook altijd lachen om de hond Bekijk bijlage 256388
Mijn 2 kanjers samen We hebben ook nog 3 katten, maar die moeten er op dit moment nog niet veel van hebben
Thirza met onze kat James, dit zijn echt goede vriendjes samen. De foto is wel al een half jaar oud. En een paar maanden geleden met onze honden Lety en Neiva
Wat een leuke foto's allemaal! Deze foto is van de eerste kennismaking! We kwamen net thuis en wat was Minou nieuwschierig!
Wat een boel leuke foto's zeg! Helaas loopt onze kat er nog steeds met een grote boog omheen. Op een paar keer aan een voetje snuffelen na, vind ze het helemaal niks.
Was bij de fotograaf. Vooral die lebberfoto vind ik helemaal geweldig. Heb nog heel veel andere hele leuke foto's, maar ja, dan ben ik morgen nog aan het uploaden.
Hier maakte Timo voor het eerst kennis met de hond van me schoonouders. En onze kat wil ook lekker op schoot (zoowww lekker vette tieten heb ik daar haha)
Wat leuk om te zien allemaal , kan niet wachten tot ik ook ooit zo'n foto kan maken met mijn hondje erbij .
hier twee foto's van Aiyanna met twee verschillende katten.deze twee zitten het meest bij dr.de rest snuffelt af en toe aan dr en voor de rest niks.sommige zijn nog bang voor dr Bekijk bijlage 256500 Bekijk bijlage 256502
Wat een geweldige foto's schitterend De eerste foto was milan net 1,5 wkn oud En de tweede is van 11,3 mnd Met onze Rex