wat een heeeeerlijke lachjes! ik ben weer helemaal vrolijk! Hier heb ik juist vandaag de eerste keer een lach kunnen vastleggen. ze lacht al even, maar niet als de camera in zicht was. en wat doet het me goed, de eerste 6 weken is ze alleen maar ongelukkig geweest(reflux) dus nu geniet ik extra van de lachjes.
Fijn is dat hé, Talia! Ik ken dat gevoel helemaal! Hier reflux én een liesbreuk. Voor de liesbreuk operatie kreeg je met heel veel mazzel een lachje.... maar nu... 1,5 weken na de liesbreukoperatie... lachen, babbelen en "meezingen" met mij met "een stapje naar voren" van de Woezel en Pip cd Wat moet dat kind zich vaak ellendig hebben gevoeld....
Als je van dit topic niet vrolijk wordt dan ben je een geboren sacherijn. Geweldig! Tygo begint al te lachen als je een foto van hem wil maken:
Ahh wat een geweldige foto's allemaal! Daar moet je wel vrolijk van worden! Ik ga morgen even een foto van Isabelle uploaden. M'n avatar is alvast een leuk voorproefje: foto van Milan toen hij 6 maanden was.
2 maandjes voor het eerst rechtop-gezet haha.. vond hij FAN-TAS-TISCH! (volgende dag wipstoel gekocht )