Hier dan toch ook maar een foto van mijn mooie meis..Deze foto is alleen met mijn telefoon gemaakt dus niet zo helder en het lijkt alsof de foto uit de jaren 70 komt haha..Maar de foto is van gister..
Jeetje, wat een schattige, lieve, stoere kindjes komen er voorbij zeg, super Nu kan ik niet achterblijven Hier is onze Misha..
even tussendoor, kim, je moet je profiel even updaten, er staat dat je zwanger bent van de eerste hihi (links naast je bericht, onder je naam)
Wat leuk al die baby foto's te zien. En wat zijn ze toch allemaal verschillend. Vroeger dacht ik altijd dat alle babies op elkaar lijken. Hoe blond van mij Hieronder een foto van ons schatje afgelopen weekend in het grote bad met mama. Hij is daar 6 en een halve week. En maakt mama helemaal in 'totally in love' met zijn lieve lachjes.
Dit is de meest recente foto van mijn lieve knul :-D Op www.onswondertje01.beebiesite.nl staan nog VEEEEEL meer mooie foto's
Ramona, ik kan helaas je link niet openen. Mag ik even zeggen dat ik alle baby's superleuk en schattig vind! Hebben we toch maar mooi voor elkaar!
Wat een lieve, mooie kindjes allemaal! Erg leuk om naar te kijken! Hier is een foto van mijn zoontje, anderhalve maand geleden: